Gjest Slettet+9817234 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har win xp pro på jobb, der har jeg kun muligheten til å benytte klassisk startmeny. høyreklikker på oppgavelinja, velger egenskaper og fanen start-meny. hjemme har jeg to valg der, på jobben er alternativet kun "klassisk startmeny" er dette noe man kan legge inn igjen, eller er det fjerna av it-avdelinga?? Håper på svar Hilsen BB Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Alle versjoner av XP har både klassisk og ny startmeny. Så hvis den er borte, tipper jeg du har rett i det med it-avdelinga... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 I know... Fant det i dag, ligger en sperre i reg-edit på at det ikke skal komme opp... sitter her og vurdere frem og tilbake om jeg skal forandre verdien for fremtidige undrere, se support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;292504 tror det er løsningen, men ikke testa enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå