Gå til innhold

Nye (ekte) bilder av Nokia 6230i

genser

Anbefalte innlegg

Jeg tror denne "6235(i)" vil koste mindre enn det 3230 vil gjøre! Den er nemlig ikke like avansert og funksjonell som 3230 som har symbian og hele pakka!

Ja, det skulle en tro!

Men hvis du ser slik på det; hvorfor koster 6230 mer enn for eksempel 6600 og SX1? Nokia er ikke flinke med sånn pristing. Noen telefoner er ordentlig billige(6600, 3220) mens andre er litt dyre i forhold til spesifikasjoner og slik(7270, 6170, 8820).

Det er nettopp derfor jeg tror at Nokia vil sette en litt overdrevet prislapp i starten.

Angrer litt på at jeg sa at den ikke blir like populær som 6230 - for det kommer den til å bli! Så hardt! 6230 blir sett på som en drømmemobil, og nå har Nokia rettet opp alle feilene unntatt hotswap skjermstørrelse! Da blir det mange ivrige kjøpere. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror denne "6235(i)" vil koste mindre enn det 3230 vil gjøre! Den er nemlig ikke like avansert og funksjonell som 3230 som har symbian og hele pakka!

Ja, det skulle en tro!

Men hvis du ser slik på det; hvorfor koster 6230 mer enn for eksempel 6600 og SX1

Fordi N6230 er mye nyere enn SX1 og 6600. Så enkelt er det! Prisene faller jo drastisk etter et par måneder og SX1 og 6600 er ikke akkurat "nye" modeller.

Man må gå utifra ny-prisen, altså prisen den ligger på når den er helt ny på markedet. SX1 og 6600 var begge dyrere enn 6230 når de var helt nye i forhold til prisen 6230 lå på når den var ny.

Så mitt tips er at denne ikke vil koste noe særlig mer enn 3500 helt ny uten binding, når den akkurat har kommet på markedet. Omtrendt det samme tipper jeg 3230 vil ligge på.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ang. Pris på Nokia 6230i

Har snakket med en del folk innen bransjen og de tipper at prisen på telefonen vil bli ca. den samme som da 6230 var ny. Jeg fikk min for 3700,- første uken den kom til Norge. Få tror den vil ligge over 4000,- og et nettsted hadde t.o.m. spådd at den ville koste kun 2800,- kun et par hundrelapper over 6230i med andre ord.

Jeg hadde 6230 i et år og var svært fornøyd. Den gikk i stykker i helgen, jeg regner med å annskaffe meg 6230i når den kommer ut. Noen som har gode grunner til at jeg ikke bør?

http://www.nokia.com/nokia/0,,69498,00.html

Lenke til kommentar

Hvis du var fornøyd med mobilen, og ikke har noen andre behov enn det som en 6230i kan tilfredsstille deg med; så er svaret nei, hvorfor skulle du ikke kjøpe den ;)

Men selvsagt, anbefaler alltid våre brukere til å ta en titt før de kjøper mobilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...