kjellml Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen som kan bekrefte max størrelse på minnekort til denne mobilen? Noen sier 1 GB og andre har problemer med kort over 128MB.... Anyone? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er herved helten din Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er herved helten din Nice! Takker! Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hmm... ut i fra den listen der må jeg altså bestille kort i fra utlandet? Fant ingen av disse merkene i norske webshopper... skal ha 1GB evnt 512MB... Endret 25. januar 2005 av kjellml Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har spurt om det samme i denne tråden, men ikke fått noe svar, dessverre. - Jeg har hatt inntrykk av at ganske mange har, eller har hatt denne telefonen, og at mange av dem bruker den mye sammen med minnekort/musikk osv - skulle tro det var flere som hadde kjøpt 1GB kort her i landet... er det altså ingen som gidder ta seg tid til å svare? Skal hente telefonen på Posten i morgen, gleder meg Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja, MEN - er det noen som kan bekrefte at det merket faktisk fungerer med en 6230? Det er jo DET vi lurer på, siden andre har hatt så blandede erfaringer med andre merker. På forhånd takk. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Sjekk denne tråden! Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå