Galandrik Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei. Jeg bytta akkurat et skjermkort mot et hk samt en medfølgende P3 933 MHz. Da jeg skulle sette i det nye hk'et i min (DELL Dimension XPS R450) oppdaget jeg at kabelene som fører fra HK'et til strømknappene (power, restart) etc på mitt gamle HK var en avlang kontakt, som var felles ovenfor nevnte knapper. På det nye HK'et var det imidlertidig separate kontakter (to pinners) for hver at knappene etc. Finnes det en adapter eller blir jeg nødt til å kjøpe et nytt kabinett? Forslag mottas med takk! MVH Kjetil Bergum Røysland. Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Skulle tro det går an å sette på nye "kontakter" på ledningene, men det viktigste er jo powerknappen. Derfor kan du sette den store kontakten slik at kun de 2 pinnene som har med power-knappen å gjøre, har kontakt. Da får du ikke lys i hdd - og powerlampene, men det vil gå an å slå den av og på :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Se på microplex.no der selger de komplett ledningssett til Lial Li kabinett disse skulle du kunne bruke. Du finner den under Casemods/led og koster kr 89.- _________________ Lian Li pc 70. Msi 845E Max2-533. Asus Geforc4 Ti 4600 Ultra DeLuxe.... P4 2,4 northw 533. 512 mb Ddr 2700. Plextor 40x. pioner dvd. 2* western dig 120 gb disker. Windows xp pro. Samtron 19" skjerm . Creative Audigy. digital doc. [ Denne Melding var redigert av: Snekker`n på 2002-06-16 00:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå