clario Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg skal snart kjøpe meg en bærbar datamaskin som jeg skal bruke på skolen og hjemme. Hadde tenkt på en centrino maskin med m-prossesor, 40-60gb, 512 ram , vekt under 3 kg , men resten er ikke så nøye med . Hva er da det beste jeg kan få til 11000 kr i min sammenheng ? Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Denne er veldig bra. Mye for pengene. Legg til evt Windows så kommer blir det ca 11000. Er anbefalt blandt de fleste her på forumet. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva skal du bruke den til, litt mer spesifikt hadde hjelpet. eks skjermstørrelse osv hadde vært greit å vite, trenger du dvd brenner. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Lette etter en maskin i 11.000-kronersklassen selv, og endte opp med en iBook. Riktignok ikke centrino, men verdt å vurdere allikevel. iBook g4 12". Valgte å ha med 60 gb disk, bluetooth og en bæreveske (tucano second skin). kjøpte også en ekstra 512-brikke med ram fra komlett, samt lås. Fikk studentrabatt, og da ble det tilsammen på litt under 11.000. Synes iallefall den er grei å ha med. Klarer å få godt over fire timer batterilevetid. Lenke til kommentar
clario Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 DVD brenner hadde vert kjekt ja...helst med + og - Den fra netshop så jo egentlig *helt* genial ut tusen takk for tipse xSotte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå