Schnickaschnicka Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=W658BB&toc=3050 Dette er en sinnsykt kul casemodd, og den passer til alle Lian Li kabinetter av typer Lian Li CP60xx, 70xx og 80xx. Dette er noe helt unikt som jeg med godt grunnlag kan si intet annet overgår :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hehe, ja... ganske kul, morsomt hvis man kunne brukt det som vanntank! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 man kan det. les testen fra overklokking.no så ser du alt den kan brukes til Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Liker ikke den tanken helt, tanken på at tanken stikker så langt ut er litt skremmende.. X-en har det, så jeg har sett det ved flere annledninger Dette er dog min mening, da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 for det første er det ikke pent, og hvorfor skal du ha såååå mye ekstra vekt som du ikke trenger? (tenker på vannet) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 for det første er det ikke pent, og hvorfor skal du ha såååå mye ekstra vekt som du ikke trenger? (tenker på vannet) Tror det er meninga at man skal helle ut vannet forhver gang kabinettet skal transporteres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå