OeO Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei, jeg lurte på hvordan jeg skal få tv til å funke. Jeg skal sette en kabel i som gjør at jeg får 4 ekstra kabler. De er (tror jeg), 2 s-video gul og svart, 2 video (den man alltid har 3 av ellers, 2 audio + 1 video) gul og svart. hvem av disse er video inn og hvem er tv ut?? Lenke til kommentar
HjallaPC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 De gule kontaktene er TV-ut, De svarte er video-inn. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 har ingen vanlig video kabel her, kan jeg bruke en for lyd? vil d funke? (gidder ikke å røske ut av anlegget enda) Lenke til kommentar
HjallaPC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har ikke prøvd utgangen med phonopluggen, men det går helt greit å bruke en vanlig Phonoledning til compositeutgangen. Jeg bruker selv s-video utgangen til TV'en og trekker lyden ut fra lydkortet. Det blir ikke like strøkent å se Div-X på TV'en som på PC-skjermen, men det duger. Jeg "mista" litt av bildet på sidene når jeg ser en Div-X film, men veit ikke om det er normalt. Håper det var til litt hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå