Perra1 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan noen forklare meg hvordan jeg skal ringe med skjult nummer? jeg har nokia 3310 og netcom kontant. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har hørt at det ikke går an med Netcom. Det var hvertfall slik før. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det stemmer. Det går ikke ann å ringe med skjult nummer, hvis du har NetCom. Har derimot Telenor, funker det fint. Men du kan gjerne prøve. Innstillinger -> Nettverk -> Send anrops ID : AV Vet ikke helt hvor du finner det på 3310, men er iallefall noe slik som det. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det går ikke å ringe med skjult nummer fra et Netcom abbonement eller kontantkort. Skal du gjøre det med førstnevnte må du i hvertfall bestille det som en "tilleggstjeneste" fra Netcom. Skjult nummer er forresten noe jeg hater mer enn lutefisk. Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Skal du gjøre det med førstnevnte må du i hvertfall bestille det som en "tilleggstjeneste" fra Netcom. Hvordan bestiller jed det da? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du kan gjøre det her: https://netcom.no/minside/index.jsp Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hos NetCom må du nok bestille ja, men har du telenor kan du fikse det på telefoninnstillingene.. En jeg kjenner har skjult nummer.. Men jeg hører at det er han når han ringer, for han åpner alltid samtalene med monsterlyder Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Med telenor velger man enten om man vil sende egen ID, eller så slår man #31# og så nummeret man vil ringe. Før noen eventuellt måtte spørre så går det ikke ann å sende skjult melding... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tror kommandoen #31# funker med alle operatører (men bare Nokia)! Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det skal ikke fungere hos NC uansett produsent... Nettet støtter det visstnok ikke. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 De fleste telefoner har det som et menyvalg. Hvis du velger Skjult nummer hos netcom så virker ikke telefonen i det hele tatt eller den nekter deg det valget. Du kan bestille skjult nummer permanent hos netcom men hvem vil ha det som et permanet valg. Blir tungvindt å måtte ringe opp folk hele tiden siden de ikke ser at du har prøvd å ringe + at fler og fler nekter å svare på ukjente anrop siden 95% av alle ukjente anrop er en eller annen dustete selger. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg gidder aldri å ta telefonen om det ikke er nummervisning Endret 26. januar 2005 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det skal ikke fungere hos NC uansett produsent... Nettet støtter det visstnok ikke. Hvis ikke nettet støtter det, hadde ikke Netcom hatt skjult nummer som ekstra tjeneste som må bestilles Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg gidder aldri å ta telefonen om det ikke er nummervisning Du snakket ikke i en hustelefon før mot slutten av 90-tallet altså? Endret 26. januar 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Velger man "ikke vis eget nummer" på Nokia hos NetCom går det ikke ann å ringe.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tror kommandoen #31# funker med alle operatører (men bare Nokia)! Etter av jeg tastet den koden etterfulgt av en nummer vil ikke telefonen min ringe lengre. Har prøvd å sette "send anrop ID" ja, nei og forvalgt men ingenting hjelper.. Når jeg prøver å ringe noen kommer det opp en feilmelding på skjermen: "Sjekk sending av anrops-ID" Hvordan kan jeg endre dette, noen koder? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis du har Netcom så kan det hende du finner svaret lenger opp i tråden her... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Hvis du har Netcom så kan det hende du finner svaret lenger opp i tråden her... Jeg spurte om hvordan jeg får vekk feilmeldingen, ikke hvordan jeg får sjultnr. Dem som har 3510i og har gjort samme tingen som meg, altså tastet #31#(nr) og får opp en feilmelding på skjermen som det ikke går ann å endre på innstillingene, tast *31#(nr) og ring. Deretter Meny-6-2-7-2. Da skulle vel det blir borte. Endret 26. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå