OeO Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei, kommer bare inn på chello sine hjemmesider og norske servere, noen som vet hva som har skjedd?? Noen d har skjedd d samme hos? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 jepp, samme her... sikkert noe med utenlandslinken Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 jeg som ville spille dod. Ja ja, noen om vil tippe når dette vil funke igjen? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Samme her. Alle utenlanske linker er døde. Kun chellos hjemmeside og norske siter virker. Lenke til kommentar
ddd Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Må være noe hos dere, jeg har ikke hatt noen problemer. Hvilken ISP har dere? Jeg har alfanett. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 funket igjen nå, noen som vet hvorfor? noen som sitter på spesiell informasjon?? Har chello, men jeg fikk jo opp hw.no, men men Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Var nok en eller annen feil i chellos nett. Det har forresten vært litt ustabilt den sise uken, med flere korte brudd. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Nå er det brudd igjen. Alt henger visstnok sammen med at Chello har byttet leverandør ut av landet etter KPNQuests konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå