flai Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Lurer på om jeg kan plassere min psu med 120mm i bunnen av kabinettet sånn den ikke blåser fra kabinett men fra golvet og ut bak? Er dette farlig uten noe som helst filter? Har endel støv/hundehår ligendes Kan den bli ødelagt eller i det hele tatt skadet av dette? Må vel kanskje støvsuges/renses oftere men det skal jeg klare. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er jo ikke noe som stanser støv osv. fra og lande på elektriske ting.. så sjangsen for kortsluttning blir jo rimelig stor. (vil jeg tro) mvh Erik_s Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 du kan jo legge inn ett støvfilter Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Som sagt den vil trekke til seg mye støv men kortslutning, nei. Det kan være at den til slutt blir så full av støv at den brenner grunnet manglende luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå