Gå til innhold

Hvor mye gjenstår av Brothers in Arms? Sjekk her.

Anbefalte innlegg

Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se.

Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv..

gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner.

Det stemmer nok det ja.

Du er jo viden kjent for din enorme interesse for Brothers in Arm her på forumet ^Th0mas^ (se alle dine tidligere poster om emnet), på lik linje som ttt er kjent for Stalker, RogueFreak for Flashpoint osv...

Det var det jeg skulle frem til ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv..

gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner.

Jeg henger daglig på det offisielle "Brothers In Arms-forumet", og Randy (Direktør for Gearbox) har sagt flere ganger at det ikke finnes en konkret dato for når dette spillet blir å komme ut, men at de blir å gi oss en dato så snart det er mulig.

Tvilende kan legge inn spørsmål her:

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/postl...llapsed&sb=5&o=

Lenke til kommentar

Jeg henger daglig på det offisielle "Brothers In Arms-forumet", og Randy (Direktør for Gearbox) har sagt flere ganger at det ikke finnes en konkret dato for når dette spillet blir å komme ut, men at de blir å gi oss en dato så snart det er mulig.

det har eg ikkje nekta på, men det eg sier er at gamer.no ikkje baserer sine datoer på spekulasjoner, men på informasjon frå utgivar.

Lenke til kommentar

håper virkelig at findtlig og velig Ai ikke har evig ammo, hadde vært teit om de kunne skyte på verandre i evigheter, håper også de har med uflaks og flask, noen ganger selv om de er bak en mur kan finden ha flask å treffe en av dine, samme med dine, de kan også treffe finden selv om de gjemmer seg, stikker de opp hode for å skyte og folka dine perprer løs er det jo en sjangse for at en av kule treffer finden

Lenke til kommentar

En ting som de virkelig burde ta for seg (da dette ser ut til aa vaere et spill som skal vaere veldig realistisk) er, among other things, ammunisjon og venting. Naa vet jeg ikke en hel del om millitaer, men jeg vet at det er en hel del venting. Jeg vet ikke med dere, men ingenting er saa spennende som aa sitte i et hus aa vite at fienden er der, men ikke kommer. Var slik i CoD ogsaa, men da kom de etter 10 sekunder paa sekundet. Random, gotta have some of that.

Ogsaa, CoD hadde alt for enkel tilgang paa ammunisjon. Selv paa veteran var det ikke noe problem aa faa tak i ammo. Ser for meg scenario i Bastogne: "Hei, ei rifle med full ammunisjon. Joess.. enda en. Og hva ligger borti lia der? Enda en? Og hva har vi her? Bazooka? Og en .50 cal?"

Lenke til kommentar
Fra 480 til 390 på noen få dager. Tror vi får se spillet denne måneden.

Neppe.

Det tar lang tid fra et spill er ferdig utviklet til det faktisk er å finne i butikken.

Først og fremst skal spillet til "godkjenning" hos utgiver, så skal det i trykken. Dette er ikke prosesser som er gjort på få dager. Og med tanke på at dette er den siste dagen "denne måneden" er jeg bombesikker på at det ikke kommer. :p

Vil nok heller tro det kommer i slutten av februar/starten av mars.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå er det bare 7 mangler igjen, som muligens blir ferdig på mandag/tirsdag ;)

Håper vi kan se det i butikken fra bygennelsen av Mars

Spillet kommer nok i slutten av mars. På slutten av den nyeste filmsnutten står det: "Comming March 2005". Gearbox har imidlertid spart det vanskeligste til slutt, og det er nettop derfor disse "Work Items" går så sakte nedover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...