Djevlen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv.. gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner. Det stemmer nok det ja. Du er jo viden kjent for din enorme interesse for Brothers in Arm her på forumet ^Th0mas^ (se alle dine tidligere poster om emnet), på lik linje som ttt er kjent for Stalker, RogueFreak for Flashpoint osv... Det var det jeg skulle frem til ja.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv.. gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner. Jeg henger daglig på det offisielle "Brothers In Arms-forumet", og Randy (Direktør for Gearbox) har sagt flere ganger at det ikke finnes en konkret dato for når dette spillet blir å komme ut, men at de blir å gi oss en dato så snart det er mulig. Tvilende kan legge inn spørsmål her: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/postl...llapsed&sb=5&o= Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv.. gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner. Jeg henger daglig på det offisielle "Brothers In Arms-forumet", og Randy (Direktør for Gearbox) har sagt flere ganger at det ikke finnes en konkret dato for når dette spillet blir å komme ut, men at de blir å gi oss en dato så snart det er mulig. det har eg ikkje nekta på, men det eg sier er at gamer.no ikkje baserer sine datoer på spekulasjoner, men på informasjon frå utgivar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Dette klippet illustrerer fint hvordan BiA skiller seg ut i fra CoD: ftp://ftp.ubi.com/emea/brothersinarms/vid..._UK_640x480.wmv Endret 27. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Beste snutten jeg har sett hittils! Dette blir et artig spill. Endret 27. januar 2005 av Thor_F Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 håper virkelig at findtlig og velig Ai ikke har evig ammo, hadde vært teit om de kunne skyte på verandre i evigheter, håper også de har med uflaks og flask, noen ganger selv om de er bak en mur kan finden ha flask å treffe en av dine, samme med dine, de kan også treffe finden selv om de gjemmer seg, stikker de opp hode for å skyte og folka dine perprer løs er det jo en sjangse for at en av kule treffer finden Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Er enig med at fiendene ikke burde ha evig med ammo. Vennene man har med seg burde der i mot ha det. Klarer ikke å se for meg 5-8 menn som løper rundt og skal slå ned tyskerne med rifla si på slutten. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 En ting som de virkelig burde ta for seg (da dette ser ut til aa vaere et spill som skal vaere veldig realistisk) er, among other things, ammunisjon og venting. Naa vet jeg ikke en hel del om millitaer, men jeg vet at det er en hel del venting. Jeg vet ikke med dere, men ingenting er saa spennende som aa sitte i et hus aa vite at fienden er der, men ikke kommer. Var slik i CoD ogsaa, men da kom de etter 10 sekunder paa sekundet. Random, gotta have some of that. Ogsaa, CoD hadde alt for enkel tilgang paa ammunisjon. Selv paa veteran var det ikke noe problem aa faa tak i ammo. Ser for meg scenario i Bastogne: "Hei, ei rifle med full ammunisjon. Joess.. enda en. Og hva ligger borti lia der? Enda en? Og hva har vi her? Bazooka? Og en .50 cal?" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Fra 480 til 390 på noen få dager. Tror vi får se spillet denne måneden. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 det burde være en prosent måler. Den måleren der sier oss ikke akkurat så veldig mye. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Fra 480 til 390 på noen få dager. Tror vi får se spillet denne måneden. Neppe. Det tar lang tid fra et spill er ferdig utviklet til det faktisk er å finne i butikken. Først og fremst skal spillet til "godkjenning" hos utgiver, så skal det i trykken. Dette er ikke prosesser som er gjort på få dager. Og med tanke på at dette er den siste dagen "denne måneden" er jeg bombesikker på at det ikke kommer. Vil nok heller tro det kommer i slutten av februar/starten av mars. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nå er det bare 7 mangler igjen, som muligens blir ferdig på mandag/tirsdag Håper vi kan se det i butikken fra bygennelsen av Mars Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Nå er det bare 7 mangler igjen, som muligens blir ferdig på mandag/tirsdag Håper vi kan se det i butikken fra bygennelsen av Mars Spillet kommer nok i slutten av mars. På slutten av den nyeste filmsnutten står det: "Comming March 2005". Gearbox har imidlertid spart det vanskeligste til slutt, og det er nettop derfor disse "Work Items" går så sakte nedover. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor er alle videoklippene fra BiA fra Xbox? Hadde vært fett å se hvordan det så ut på PC, i bevegelse. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor er alle videoklippene fra BiA fra Xbox? Hadde vært fett å se hvordan det så ut på PC, i bevegelse. Har sett flere klipp fra både PS2 og PC. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har ikke tilfeldigvis link til noen av de PC-klippene du har sett? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå er den justert opp til 257 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Nå er den justert opp til 257 Har ennå ikke fått svar på hvorfor. Gearbox har imidlertid stengt forumet sitt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå er den justert opp til 257 Har ennå ikke fått svar på hvorfor. Gearbox har imidlertid stengt forumet sitt. den filmen du posta oppe der var bra ass gleder meg plutselig enda mer til dette spillet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nå har det falt ned til 76 Work Items igjen. Dette skal de nok greie ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå