Gå til innhold

Hvor mye gjenstår av Brothers in Arms? Sjekk her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
469 nå, men jeg må si at ^Th0mas^ fort kan bli skuffet. Er ikke normalt å ha så høye forventninger til et spill.. :p

Hvem sa at jeg har enorme forventninger til spillet? Er bare glad for at spilleprodusentene endelig lager noe som jeg kanskje vil like. Hadde ingen store forventninger til Half-Life 2 eller Doom III, men de var helt greie.

Lenke til kommentar

Du er jo viden kjent for din enorme interesse for Brothers in Arm her på forumet ^Th0mas^ (se alle dine tidligere poster om emnet), på lik linje som ttt er kjent for Stalker, RogueFreak for Flashpoint osv... :p

Jeg tror dessverre at dette spillet bare blir en slags "oppfølger" av Call of Duty. Måtte jeg ta feil...

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar

Spillet skiller seg nok langt fra CoD. :)

CoD er mer "arcade" (mer rambo stil), mens i BiA må en benytte seg av realistiske skadesystemer, (ingen medpacks, healthbar osv..), samt ekte kampsystemer i fra 2. verdenskrig.

Vil heller kalle dette en oppfølger til Full Spectrum Warrior, bare at dette er en 2. verdenskrigsbasert "First Person Shooter" og ingen "Tredje person".

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Spillet skiller seg nok langt fra CoD. :)

CoD er mer "arcade" (mer rambo stil), mens i BiA må en benytte seg av realistiske skadesystemer, (ingen medpacks, healthbar osv..), samt ekte kampsystemer i fra 2. verdenskrig.

Vil heller kalle dette en oppfølger til Full Spectrum Warrior, bare at dette er en 2. verdenskrigsbasert "First Person Shooter".

Leste at du ikke har sikte heller, men må bruke "iron-sight" for dette :D

Lenke til kommentar

Jeg har ekstreme forventninger til dette spillet. Og derfor kan dette fort bli årets skuffelse for meg. Vi har enda ikke fått et WW2 singelplayer spill som kan klassifiseres "Genialt", og det er en synd og skam.

Endret av Campari
Lenke til kommentar
Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se.

Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv..

gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...