Windoge Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gearbox som jobber med det realistiske krigspillet, Brothers in Arms har gitt oss et hint over hvor mye av spillet som gjenstår, før det er ferdig. http://www.gearboxsoftware.com/ - Se toppen av siden. En ny detalj for de som vil holde seg oppdatert om spillets fremskritt. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Aha, kjempe tøft. Håper oppdateringenene kommer som perler på snor "Brothers in Arms work items until done: 483" Tror dette kan bli årets spill Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hvor fort 483-tallet faller aner jeg ikke. Blir morsomt å se. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) ser ikkje vitsen med den nedtellinga. skulle dei hatt ei nedtelling hadde det kanskje vert ein ide med ei som gav nokon reel informasjon. Endret 25. januar 2005 av ttt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Og vi har beveget oss fra 483 til 476 siden jeg opprettet denne tråden. Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 469 nå, men jeg må si at ^Th0mas^ fort kan bli skuffet. Er ikke normalt å ha så høye forventninger til et spill.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 469 nå, men jeg må si at ^Th0mas^ fort kan bli skuffet. Er ikke normalt å ha så høye forventninger til et spill.. Hvem sa at jeg har enorme forventninger til spillet? Er bare glad for at spilleprodusentene endelig lager noe som jeg kanskje vil like. Hadde ingen store forventninger til Half-Life 2 eller Doom III, men de var helt greie. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Du er jo viden kjent for din enorme interesse for Brothers in Arm her på forumet ^Th0mas^ (se alle dine tidligere poster om emnet), på lik linje som ttt er kjent for Stalker, RogueFreak for Flashpoint osv... Jeg tror dessverre at dette spillet bare blir en slags "oppfølger" av Call of Duty. Måtte jeg ta feil... Endret 26. januar 2005 av Desdichado Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg tror dessverre at dette spillet bare blir en slags "oppfølger" av Call of Duty. Måtte jeg ta feil... Der tar du feil allerede... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Spillet skiller seg nok langt fra CoD. CoD er mer "arcade" (mer rambo stil), mens i BiA må en benytte seg av realistiske skadesystemer, (ingen medpacks, healthbar osv..), samt ekte kampsystemer i fra 2. verdenskrig. Vil heller kalle dette en oppfølger til Full Spectrum Warrior, bare at dette er en 2. verdenskrigsbasert "First Person Shooter" og ingen "Tredje person". Endret 26. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Spillet skiller seg nok langt fra CoD. CoD er mer "arcade" (mer rambo stil), mens i BiA må en benytte seg av realistiske skadesystemer, (ingen medpacks, healthbar osv..), samt ekte kampsystemer i fra 2. verdenskrig. Vil heller kalle dette en oppfølger til Full Spectrum Warrior, bare at dette er en 2. verdenskrigsbasert "First Person Shooter". Leste at du ikke har sikte heller, men må bruke "iron-sight" for dette Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kult. Hmm, den er fortsatt på 469. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Men i går kveld var den på 483, så det er jo litt fremgang. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Jeg har ekstreme forventninger til dette spillet. Og derfor kan dette fort bli årets skuffelse for meg. Vi har enda ikke fått et WW2 singelplayer spill som kan klassifiseres "Genialt", og det er en synd og skam. Endret 26. januar 2005 av Campari Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Viss dette spelet liknar på Full Spectrum Warrior blir det uaktuelt for min del. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Viss dette spelet liknar på Full Spectrum Warrior blir det uaktuelt for min del. Mye av forskjellen er jo at du kan selv bestemme hvor du skal skyte. I Full Spectrum Warrior skyter jo personene automatisk. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Foreløpig lanseringsdato er satt til 18. mars, så vi får se. Vet ikke hvor mange ganger jeg må si det, men spillet har ingen foreløpig lanseringsdato. De datoene som er kommer kun i form av spekulasjoner fra diverse nettbutikker osv.. gamer.no baserer vel sine datoer på informasjon frå utgiver, og ikkje rykter og spekulasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå