Avathar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Er det noen som har noen gode forslag til modding av en Lian Li PC6277A? Har en blå katode, som jeg skal sette inn. Skal også montere vannkjøling så jeg bør bytte ut viftene med noen mer stillegående, som gjerne også ser litt bra ut. Vurderer også å kjøpe meg en Bzerk PSU. Det er viktig at det ikke blir for mye, siden jeg liker det stilrent (og støysvakt). Endret 25. januar 2005 av Avathar Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hadde vært fint med en link direkte til kabinnettet... Men nå snakker jeg generelt og det er veldig fint med UV lys...neonlys kan i noe tilfeller bli litt harry... Kjøp deg bzerk PSU...der får du med grønne UV strømper men lys må du kjøpe selv...800 kroner...trenger ikke mer for å gjøre det fint.. Jeg får selv et TT tsunami og Bzerk Psu....gleder meg som en unge!!!! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) ... og uten lys Endret 28. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tagan 480W PSU + SilenX 120mm vifte(14db) = knall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Isteden for å kjøpe nye vifter er det nok bedre å kjøpe en Sunbean Rhobeus viftekontroll som de selger på microplex Dette kabinettet du har er fantastisk Har det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå