moriendum Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei jeg må finne et bra oppsett til en kamerat av meg. Vi har sett på oppgraderings pakken hos komplett Det jeg lurer på om dette er et bra kjøp. Det jeg er mest usikker på er ramen. Så hvis dere kan anbefale noe i samme prisklasse hadde det vært kjempe Takk Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 CPU: AMD 64 3200+ (socket 939) HK: DFI Lanparty NF4 Ultra. Minne: Corsair ValueS 1024MB 4570,- Lenke til kommentar
moriendum Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 hmm Ramen så grei ut tror jeg, Er den mye bedre enn Twinmos Men det må være AGP på hovedkortet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hmm Ramen så grei ut tror jeg, Er den mye bedre enn Twinmos Men det må være AGP på hovedkortet Corsair er bedere enn Twinmos ja. Dette HK'et har AGP port. Mye billigere og Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Corsair er bedere enn Twinmos ja. Twinmos er bedre enn Corsair Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Corsair er bedere enn Twinmos ja. Twinmos er bedre enn Corsair Emm, Corsair har jo bedre kvalitet enn TwinMOS, men selv liker jeg begge. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Corsair er bedere enn Twinmos ja. Twinmos er bedre enn Corsair Corsair har iallefall bedere rykte! Har du noe bevis på det forresten? Lenke til kommentar
moriendum Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Corsair er bedere enn Twinmos ja. Twinmos er bedre enn Corsair Har hatt begge og er heilt klart mest fornøyd med Corsair.. dette var to billigmodellar! Twinmos var håpløst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå