haarod Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305351 Sikkert mange som har lest den, men tviler på at dette kommer til å skje, men man skal aldri si aldri. Endret 25. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Uff.. Jeg hadde ikke brydd meg en plass om dvd-brenner hadde blitt forbudt i Norge. hadde kjøpt det uansett... Men tv-kort følger da med på noen skjermkort og skjermer også? Så de skal altså la de også bli forbudt? Men tviler på at det blir innført ja Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 #1 Emnefeltet trenger litt oppussing #2 Dette er så sykt at det aldri kan bli innført. Skal vi snart forby alle digitale apparater også, da? Hva med å forby redskaper i det heletatt, forby mat, forby drikke, forby luft?!? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 virker ganske... ...uvirkelig... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tull. Det blir aldri forbudt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis det forbys skal jeg kjøpe opp et lager med produkter!! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Er så mye som er sagt og skal endres på men hvordan skulle de hindre alt som de har planer om å stoppe. Kommer ikke til å skje med det første. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Bryr meg egentlig lite om amerikanerene ikke får lov å kjøpe dvd-brenner og tv-kort. Det er jo ikke i USA slike produkter blir produsert likevel Synes jeg ser lastebiler fra mexio med tv-kort blir stoppet i tollen istedet for lastebiler med narkotika Endret 26. januar 2005 av likferd Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 rett og slett for tragisk.. men aldri si aldri, amerikanere er dummere en hva jeg bare for noen år siden kunne inbille meg, og de rike industrigigantene har ingenting i mot å kontrollere forbrukerene totalt.. blir bare mer penger av slikt.. og kommer det til usa, kommer det hit. ingen tvil om noe annet. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bryr meg egentlig lite om amerikanerene ikke får lov å kjøpe dvd-brenner og tv-kort.Det er jo ikke i USA slike produkter blir produsert likevel Synes jeg ser lastebiler fra mexio med tv-kort blir stoppet i tollen istedet for lastebiler med narkotika hehe. genialt:P men til saken. Hmmmm. viss det blir (liten sjangs trur jeg da) Da blir det jo en del tap for enkelte produsenter.... Ender vel med at de skruer prisene høgt opp eller noe. :S Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bryr meg egentlig lite om amerikanerene ikke får lov å kjøpe dvd-brenner og tv-kort.Det er jo ikke i USA slike produkter blir produsert likevel Synes jeg ser lastebiler fra mexio med tv-kort blir stoppet i tollen istedet for lastebiler med narkotika hehe. genialt:P men til saken. Hmmmm. viss det blir (liten sjangs trur jeg da) Da blir det jo en del tap for enkelte produsenter.... Ender vel med at de skruer prisene høgt opp eller noe. :S Ja, det er jo det.. Taper plutselig produsentene av tv-kort/dvd-brennere og lignende hele det amerikanske markedet, er det klart de må ta igjen de tapte inntektene en plass.. Kommer nok en prisøkning da. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 nesten så jeg må handle nå imens jeg kan kjøpe inn et lager og selge litt "dyrere" og viss det skjer. wohoo *ond* hehe. Nei. får håpe viss denne loven kommer i USA så får jeg håpe de ikke skrue opp prisen så alt for høgt :S Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Likte dette emnefeltet bedre ja, men tviler på at det kommer til å skje. Men det er jo ikke usannsynlig, men tar vel litt tid isåfall. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Må ærlig innrømme at jeg gikk til innkjøp av dvd-brenner nå, for å være sikker på at jeg fikk meg det før det kanskje ble for sent. Er jo så mye rart som skjer nå at man kan aldrig vite Microsoft stenger for norske pirater, får ikke laste ned oppdateringer. Hjalp ikke å se denne artikkelen heller, at norge er en av de første lover jo ikke bra. Men får du innstalert sp2, får du nok oppdatert også. Hvor lang tid tok det før pirater kunne innstalere sp2, bare ved å bytte kode? Ikke lang tid i hvertfall Tenk om mp3 spillere og alt blir borte, den gevinsten dette gir til alle som produserer sånt, kan vel ikke bare se på at en sånn inntektskilde blir borte? Endret 26. januar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Men hvis det blir forbudt så er det alltid noen som finner en utvei, evt. finner opp noe nytt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå