MBrandt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Ser nå at jeg bør vurdere å kjøpe meg en lcd-skjerm, har sett meg ut de to nedenfor. Hvilken av disse bør jeg da satse på? LG 17" LCD L1715SS TCO-99 Xerox XL775D hehe.. begge koster akkurat det samme! komisk.. hehe. nei, kanskje ikke. Endret 25. januar 2005 av MBrandt Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg fikk min Xerox i dag, og er storfornøyd. Fint og klart bilde. Designen er også meget bra. Et godt kjøp, og dvi kabel følger jo også med skjermen Lenke til kommentar
pian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Enkelt valg: Xerox'en! Den har DVI, det har ikke LG'en. Kjøper du en skjerm i dag vil du gjerne ha den i noen år - og DVI er på full fart inn. Kjedelig å måtte bytte skjerm fordi den er utdatert, når du kunne hatt en med DVI til samme pris. Dessuten får jo Xerox god kritikk både fra hw og forelder til denne posten. Og jeg vurderte den selv. Skal visstnok være en smart løsning med en glassplate(?) foran selve skjermen. Jeg endte opp med en 19" da. Lykke til. Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Hm... Tror det blir Xerox ja gitt.. Har et poeng med DVI'n. blir det lcd, så blir det Xerox..! jepp..! hmrf.. Da var det bare finansieringen som gjenstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå