Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Kunne vært bedre og kunne vært værre, så jeg klager ikke! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Nei, har ikke det. Tror jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har du draget på damer? Nei Men jeg legger til at det finnes en del damer der ute som har draget på meg. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Som vinterluften så mykt springer i blomst en morgen, i det solen treffer det første snøfnugg som så mykt har lagt seg med sine tusen brødre har en gutt med navn Scott draget på damene.. Har ikke helt tenkt på om jeg har damedraget egentlig.. har jo temmelig mange kvinnevenner, og er vel en slags rundbrenner på fest, men draget.. Draget.. hva ligger i det ordet? Trekker damer? hmm.. kanskje Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men jeg legger til at det finnes en del damer der ute som har draget på meg. Hahaha Er vel sånn for flere enn deg Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kunne vel ha vært bedere Skjønner det! Johnny Bravo har ikke draget akkuratt! Tog du an? I'm just kidding you know. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 mulig det kunne vært litt bedre.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Har du draget på damer? Nei Men jeg legger til at det finnes en del damer der ute som har draget på meg. Støttast! Bør vel også nemne det at det virkar som eg har tusen gongar meir draget på damer gjennom MSN i stadenfor "det verkelege livet". Får ganske ofte høre at eg er søt, og bla bla bla, men sjeldent noko som skjer i røyndommen. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Oooo, he's cute. Den hoerer jeg ofte. Men, som vanlig vil alle bare vaere friends. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 draget på damer...? tja.. jeg ville si omtrent som en sprettball tiltrekker seg småfly i et badekar. altså ikke i det hele tatt. Folk jeg har snakket med (det hender faktisk at jeg snakker med jenter i fylla, ja.) har sagt foruroligende ofte at de ikke tør å snakke med meg fordi de syntes jeg var skummel. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, egentlig.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) jeg ja! men hører ofte ordet bitch av jentene va uheldig en gang og sa til en flokk av jenter "srry ass, jeg vet at dere er intrisert, men jeg vilke ha mer enn et venneforhold med dere srry" Endret 27. februar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Egentlig så er det ikke særlig vanskelig å ha draget på damer da. Du må bare få dem til å være interissert i deg og ikke omvendt. F.eks om du liker en dame, så er det ikke en god idè å være innpåsliten og være rundt henne hele tiden. Da vet hun at hun kan få deg når som helst og da er du ikke særlig tiltrekkende. En pekepinn er at damer liker dem de ikke har tilgang til så lett. Om du skal på en fest, er det smart å først kikke seg rundt etter den du vil ha når du først ankommer festen. Pass på å få god øyekontakt som varer en liten stund, men ikke altfor lenge! Etter det ignorerer du henne i lengre deler av festen. Da vil hun tenke "hmm, kanskje han ikke liker meg? Hva som er galt med meg da?" Dermed vil det bli en motsatt effekt. Kan selvfølgelig ikke garantere at dette funker på alle, men et godt tips er at jenter vil ikke ha det som er rett forran nesa på dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Haha. Den der funker i hvert fall ikke på meg. Jeg er attentionwhore2k! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, drar damer ganske godt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) yeargh, ein düppelpost! Endret 28. februar 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
søtNOZ89 ;););) Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har draget på gutter seff de kaller meg løs, men det er sikkert bare positivt Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vet ikke.... Noen som kan si om jeg har draget på damer(helst) eller ikke? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hmm... får bare jente venner, jeg... Men, men.. finner nok den rette om noen år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå