GenericName Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har i hvertfall ikke draget. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 å stå med kjæresten sin hele tiden uten å finne på noe må jo være dritkjedelig. Jeg liker litt å være fri, finne på noe med venner istdet for å daffe med kjæresten. Vente litt til jeg blir eldre. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Denne tråden var helt syk å lese. Selvfølgelig har jeg draget, kunne ikke falt meg inn å si noe annet. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er så sykt med denne? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg er den litt smårare som er litt grei, and that's it.MAO så er jeg vennen bare Samme her. Me too, me too! Henger meg på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Er visst "koselig" eg... =/ Endret 26. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er så sykt med denne? hehe, jeg var bare i litt sykt humør da jeg leste den... Det var litt morsomt å lese gjennom. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har draget på den eneste dama jeg bryr meg om å ha draget på. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 etter at jeg ble gift måtte jeg legge an helskjegg for bli kvitt alle de lekre babesene som til stadighet hang etter meg, det var tøft men en nødvendighet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har draget på den eneste dama jeg bryr meg om å ha draget på. Kunne ikke sagt det bedre Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Tror jeg har ganske draget... Men jeg trenger det ikke... Skulle godt an å gitt bort. Endret 26. februar 2005 av danno_O Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hmm, virker som om flertallet som henger på forumet ikke har draget på damer. beviser dette "myten" om at data ikke er det første du legger ut om når du shekker opp en dame? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 beviser dette "myten" om at data ikke er det første du legger ut om når du shekker opp en dame? Myte? Heh. Er vel mer en universell sannhet tenker jeg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gir faen så lenge jeg bor i denne byen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Eg er visst søt.... Har hørt at noen sier det... men erh..... virker som mange har sånn "Han er litt søt meg jeg liker han ikke" .... Jaja..... *sukke* Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 har vel litt drag på damene, men ikke sånn superdrag! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Jeg har draget på den eneste dama jeg bryr meg om å ha draget på. Kunne ikke sagt det bedre Slenger meg på denna jeg også Trenger ikke å ha drag på damene, holde lenge med ei, for meg ihvertfall Fikk en kommentar her om dagen da "du er skikkelig deilig". Drag på damer har aldri brydd meg ikke så mye uansett... Endret 27. februar 2005 av norpheus Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 fikk en lapp tilsendt i timen en gang; "jeg synes du er skikkelig deilig" elns. hadde aldri fått noe sånt tilsendt før, så jeg trodde det bare var kødd og så surt i retningen lappen kom fra. siden viste det seg at det ikke var kødd..så der dret jeg meg ut litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå