PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eg er visst søt.... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kunne vært bedre...... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Utseendet, utstråling, sjarm, personlighet. darkness er bare heit *no kidding* Lenke til kommentar
Spokem Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Draget? Har, hadde...hvem vet? Tar ting som det kommer jeg, sjekking er ikke akkurat det som opptar meg mest når jeg er på byen. Meeeeen det hender jo at man må fiske litt Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvorfor er det alltid de damene som bare er sånn passe som blir keene? altså i objektiv forstand er de helt tagbare, men de grisedigge er lixom ikke så keene? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Litt, men kunne vært bedre... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg er den litt smårare som er litt grei, and that's it.MAO så er jeg vennen bare Samme her. Me too, me too! Lenke til kommentar
Thud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, jeg har visst det. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har fått et par bra kommentarer, men det er det. Kan nok ikke si jeg har spesielt draget:( Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har fått høre ett par ganger at jeg er så skjønn av noen jenter i skitrekket. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 jooda.. ikke for å skryte.. Har fått mange på kroken, men leter fortsatt etter den rette.. Har nok for høye krav.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 jooda.. ikke for å skryte.. Har fått mange på kroken, men leter fortsatt etter den rette.. Har nok for høye krav.. Jeg har også draget på svette ekle kvisete desperate nerder Så lenge man senker nivået kan HVEM som helst ha draget Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) jooda.. ikke for å skryte.. Har fått mange på kroken, men leter fortsatt etter den rette.. Har nok for høye krav.. Jeg har også draget på svette ekle kvisete desperate nerder Så lenge man senker nivået kan HVEM som helst ha draget Senk det enda litt lengre ned da. Edit: Åhh, du er så übermorsom og grei, kjære venn. Endret 26. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er forskjellen på kjekk og søt? Jeg får høre at jeg er søt, men kjente folk på TV og sånt er "kjekke", han håndball fyren og Brad Pitt osv... Ligger det no macho bak kjekk eller...? Er jeg feminin tihi... *kos* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 *FY FAAN AZZ HAN VA DØDS KJÆKK * så begynner de å plystre til meg...Ja itj verst hah, slike episoder gjentar seg hverdag til meg, hvordan er det med dere? Har du det som skal til for å imponere en sexy azz mamma?!? Ja ja noen må skryte av seg selv, da de ikke har bygda å lite på :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hva er forskjellen på kjekk og søt? Jeg får høre at jeg er søt, men kjente folk på TV og sånt er "kjekke", han håndball fyren og Brad Pitt osv... Ligger det no macho bak kjekk eller...? Er jeg feminin tihi... *kos* haha. "tihi" "*kos*", neida, du er nok veldig macho Jeg synes ikke det er noe galt ved å kalle en gutt søt, når jeg sier det så mener jeg det positivt. |/|etallica: huh? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 årets sjekkereplikk på byen: "Hvilket skjermkort har du?" Lenke til kommentar
Thud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Neida. Årets, og alle års, sjekkereplikk er: "hpphnsn ehhnn hjkshjaaa pule?" Funker på meg hver gang... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Alle som er noe har jo type fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå