hylo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du prøver for hardt, det er problemet. Jeg prøver ikke engang!! Jeg tør jo for faen meg ikke nærme meg jenter engang jo! Hehehehe Jeg kjenner meg igjen Det er bare å bite tenna sammen å gå så nærme du bare kan. Har prøvd noe lignende. Det gikk til dass. - Lurer på om jeg og hånden min skal leve i sølibat resten av livet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det gikk til dass. - Lurer på om jeg og hånden min skal leve i sølibat resten av livet. Hehehe, det lurer jeg også på om jeg skal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke uten å prøve. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 - Lurer på om jeg og hånden min skal leve i sølibat resten av livet. Det er nok best med "hands-free" ja Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 - Lurer på om jeg og hånden min skal leve i sølibat resten av livet. Det er nok best med "hands-free" ja Tror jeg skal skaffe meg cruise controll, og skaffe noen å cruise på. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg var i bokhandelen en sommer for 1 eller 2 år siden for å kjøpe meg bøker til skolen (GK). Så sto det ei utrolig søt jente mellom to hyller... Fikk øyekontakt og begge smilte. Var helt skjelven etterpå jeg :!: Men on-topic. Jeg er ikke en magnet hvertfall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det gikk i dass. - Lurer på om jeg og hånden min skal leve i sølibat resten av livet. Fixed! Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hadde jeg hatt mer selvtillit og et bedre selvbilde tror jeg nok at jeg kunne fått draget, ja. Det meste kommer faktisk an på holdningen du har til deg selv. Jenter elsker gutter med god selvtillit. Snakker ofte med jenter, og vet av erfaring at de liker når gutter har litt tro på seg selv. Her er det visst en som har skjønt det. Angående det med at jenter ser en i øynene: Jeg skal ikke påstå at jeg vet hva de tenker, men jeg tror bestemt at det er en god start, såfremt du tør å se tilbake og ikke kikker unna med en gang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har draget, tror jeg. Jeg er kanskje ikke Richard Gere, men vinner heller damene på talens kunst, humor og god selvtillit. Utstråling er alfa omega ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nei. jeg har absolutt IKKE draget på damer enten så driter jeg meg ut eller så sier jeg noe som ikke eier mening. bedre å se på fra avstand da skjer det ikkeno feil Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har draget på horer Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tror ikke det er NOEN som har så lite draget på damene som meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har draget på horer Jaha. Det er jo en fin egenskap... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hahaha.. Nei. Jeg er litt for.. Sær. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 er det ikke Schizofreni det heter når man hører stemmer inni hode? også fant jeg en smily som passet fint til trådstarters utsagn: og det er meget sjelden jeg hører noen si slikt om noen, inkludet meg selv. jeg hører noen ganger folk med gebroken norsk og ekstra mye farge plystre og rope etter damene, vet ikke helt hva de tror de oppnår ved å gjøre det, men de oppnår neppe det de ønsker. jaja... men trådstarter: hva er poenget ditt med denne tråden? å finne ut om det er normalt å høre at jenter roper etter deg daglig. Når jeg kanskje ser dette... la meg tenke.... aldri... jeg kan godt bekrefte overfor deg at dette neppe stemmer, det du sier altså... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som kan definere enn kjekk/pen person? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå