ATi-Radeon Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 de fleste ser vell på meg Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja. vil du lære meg det..? Vær deg selv. Ellers enn det kan jeg selv trenge noen tips. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 jeg r HAWT! Det eneste jeg drar er småtøser i syden. Ikke at det er noe gale med smårips i sommerferien, men det er ingenting å satse på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg er den litt smårare som er litt grei, and that's it.MAO så er jeg vennen bare A classic! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 *FY FAAN AZZ HAN VA DØDS KJÆKK * så begynner de å plystre til meg...Ja itj verst hah, slike episoder gjentar seg hverdag til meg, hvordan er det med dere? Har du det som skal til for å imponere en sexy azz mamma?!? Søtt...Jeg har skikkelig draget på damer! (Eh, nei...Jeg har ikke det!) Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Tja, veittafaen jeg... Har jo hatt dame de siste 17 månedene så jeg veit liksom ikke helt lenger... Jeg blir ikke akkurat overfalt av en flokk dødsdeilige überbabes bare jeg nærmer meg døra Endret 26. januar 2005 av Glen_ Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nei. Ikke som jeg selv vet iallfall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg er ikke akkurat pen, jeg er ikke definert som stygg. Men jeg er kjekk, men ei så mye. OG når jeg er på ''dealeren'' med noen, begynner de å kline med noen andre på fest. Typisk. Det ha skjedd to ganger. Motløs strever jeg videre, men uten hell... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du prøver for hardt, det er problemet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du prøver for hardt, det er problemet. Jeg prøver ikke engang!! Jeg tør jo for faen meg ikke nærme meg jenter engang jo! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du prøver for hardt, det er problemet. Jeg prøver ikke engang!! Jeg tør jo for faen meg ikke nærme meg jenter engang jo! Hehehehe Jeg kjenner meg igjen Det er bare å bite tenna sammen å gå så nærme du bare kan. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er bare å bite tenna sammen å gå så nærme du bare kan. Tror det vil se jæ*** dumt ut å stå en meter fra en dame å bite tenna sammen alt han kan. On topic: Nei, jeg har ikke det.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tror det vil se jæ*** dumt ut å stå en meter fra en dame å bite tenna sammen alt han kan. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 førsteintrykket mitt hos damer er at jeg er drit kjekk, vi blir sammen, men alle slår opp etter en uke eller to... hva er gærent? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det er bare å bite tenna sammen å gå så nærme du bare kan. Tror det vil se jæ*** dumt ut å stå en meter fra en dame å bite tenna sammen alt han kan. On topic: Nei, jeg har ikke det.. Å "bite tenna sammen" betyr å ta til seg mot å gjøre noe man "gruer" seg til da Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 førsteintrykket mitt hos damer er at jeg er drit kjekk, vi blir sammen, men alle slår opp etter en uke eller to...hva er gærent? Det er sånt som skjer i fjortiss tida bare. Lenke til kommentar
Synthesia Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Vet ikke helt.... Tar en "5 på gata" i morgen jeg da! eller tolk den gjerne sånn: Hrhrhr Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) førsteintrykket mitt hos damer er at jeg er drit kjekk, vi blir sammen, men alle slår opp etter en uke eller to...hva er gærent? la meg gjette: hun slår ikke opp selv, men en av venninnene hennes kommer bort til deg og sier "blabla slår opp med deg!" ? Endret 26. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå