sofarot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hmm, nei tror jeg. Har ikke brydd meg så særlig om det. erhm...tror jeg og sier det sånn... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Helt til jeg åpner kjeften Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ikke før jeg åpner kjeften. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis jeg åpner kjeften... Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp! selvfølgelig har jeg det! Drar fler damer enn en dritt tiltrekker fluer... Neida, har tjangs på de jeg vil ha tjangs på og det holder for meg... Hvem trenger vel å være sex- symbol? Til alle dere andre Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Kan "snakke for meg" når jeg vil/ønsker for å si det slik Da jeg var mye yngre var jeg bekjeden og turte ikkeno, men da jeg ble eldre er jeg ikke redd for noe lengre (er ikke bekjeden lengre, bare høflig) så da jeg kom over den kneika ble alt så MYYYYYE lettere Endret 25. januar 2005 av allyse Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Eg har draget til det motsatte er bevist! Nei....eg har vel egentlig ikke draget nei. Var en stund i mine "yngre" dager hvor eg kunne lett få meg noe men nå er det anderledes. Eg er så skjønn nå liksom. Edit: Kjeften min get me to places for å si det sånn. Endret 25. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er den litt smårare som er litt grei, and that's it. MAO så er jeg vennen bare Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er den litt smårare som er litt grei, and that's it.MAO så er jeg vennen bare Samme her. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg kan det med blikk Men ellers nei.. Men har draget på jenta MI da Lenke til kommentar
knert Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har IKKE draget på damene. Men når jeg går ute så ser noen jenter meg i øynene noen ganger. Vet ikke om de tenker: "Åh han var litt søt da" eller "Æsj fy FAAN!" Men jeg tror heller ikke de kan tenke det siden jeg ser ikke ut som en dass heller. Kan hende de ikke tenker noen av dela Men hva tenker de da? De må da tenke noe siden de ser meg i øynene Hmmm Hmmmmm EDIT: Haha, siden de ser meg i øynene så kan det hende det er fordi jeg ser dem i øynene. Hehe, aldri tenkt på det før! Men hvordan merker de at jeg ser på dem og så snur øynene sine opp mot mine!? EDIT2: Nei, det er nok fordi jeg er så pen og søt Jeg velger å tro det. stå på gutt. hver jente har sikkert sin egen grunn for og se deg i øynene. Mulige årsaker: 1. Faen, han var skjønn. 2. Blærk, støgg som juling 3. Noe mellom 1 og 2 Eller: 4. Blikket havnet tilfeldigvis bare der, noen ganger når blikket bavner på en person så er det gjerne øynene du ser på. Ikke sant? De fleste havner sikkert mellom 1 og 2 .. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 I fylla er jeg visst nok veldig sjarmerende.... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har ikke fjerneste anelse om jeg har draget på damene eller ikke. har aldri gidda å sette det på prøve. og med mindre jeg snubler over en kjerring med 4 bæreposer fra den lokale datasjappa og denne på seg har jeg ikke planer om å gjøre det heller... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har draget på EI dame, og det er nok for meg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Føler du deg også litt ettertraktet når du reker gatelangs i Skippergata en sen fredagskveld? Javisst. I det minste kan man få litt falsk selvtillit der og da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tja, kunne selvfølgelig hatt litt mer drag på damene, men klarer meg nå uansett i lange baner med fruen Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Akkurat nå går det strålende, etter mange år med en tilværelse ganske lik Jokke`s i Pondus bladene Har ingen idè om hva jeg gjør annerledes Endret 26. januar 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ja. vil du lære meg det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå