Dorian Gray Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 En karismatisk jævel som meg? Visst faen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 En karismatisk jævel som meg? Visst faen. Men, du har jo ikke bruk for drag på damene du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 En karismatisk jævel som meg? Visst faen. Men, du har jo ikke bruk for drag på damene du. Trodde det var draget, generellt. Men for å være ærlig tiltrekker jeg alle kjønn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Spørs hvilke damer... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kan ikke akkurat påstå at jeg har noe voldsomt drag... De fleste jentene har de siste årene likt best drittsekkene av en eller annen grunn. Uansett hvor veltrente, intelligente, symmetriske osv de som ikke er drittsekker måtte være... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Spørs hvilke damer... Trur han sikter til slike med to bein og armer... =/ Endret 25. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg har IKKE draget på damene. Men når jeg går ute så ser noen jenter meg i øynene noen ganger. Vet ikke om de tenker: "Åh han var litt søt da" eller "Æsj fy FAAN!" Men jeg tror heller ikke de kan tenke det siden jeg ser ikke ut som en dass heller. Kan hende de ikke tenker noen av dela Men hva tenker de da? De må da tenke noe siden de ser meg i øynene Hmmm Hmmmmm EDIT: Haha, siden de ser meg i øynene så kan det hende det er fordi jeg ser dem i øynene. Hehe, aldri tenkt på det før! Men hvordan merker de at jeg ser på dem og så snur øynene sine opp mot mine!? EDIT2: Nei, det er nok fordi jeg er så pen og søt Jeg velger å tro det. Endret 25. januar 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Spørs hvilke damer... Du hadde hatt meg på "Hei" Nei seriously, OnTopic: Nope Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 *FY FAAN AZZ HAN VA DØDS KJÆKK * så begynner de å plystre til meg...Ja itj verst hah, slike episoder gjentar seg hverdag til meg, hvordan er det med dere? Har du det som skal til for å imponere en sexy azz mamma?!? jeg har tilfeldigvis fått bilde av de som sa det og plystra på deg. her: Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 BWahahahah konge Men kan vi utvikle denne tråden til Sjekketipstråd? Vet vi har en allerede, men Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er vist pen og nydelig, men jeg vil være KJEKK Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg er vist pen og nydelig, men jeg vil være KJEKK Du er så kjekk haddis! Fornøyd nå ? forøvrig; skulle ønske det var bedre. Altså nei, jeg har lite drag. Endret 25. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har litt men det minsker.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hmm, nei tror jeg. Har ikke brydd meg så særlig om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå