MemorY Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 næh.. har ikke akkurat draget nei.. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Be a bad-ass, med konemishandlerbart og greier... (Trenger ikke være kjempeslem.. bare litt..) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 [quote name=søtNOZ89 ;);)' date='28/02/2005 : 12:05] Jeg har draget på gutter seff de kaller meg løs, men det er sikkert bare positivt eller bare at du tar hvem som helst Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 [quote name=søtNOZ89 ;);)' date='28/02/2005 : 12:05] Jeg har draget på gutter seff de kaller meg løs, men det er sikkert bare positivt eller bare at du tar hvem som helst eller at du bare får stygge damer... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har søt deili smart dame som passer meg ypperlig og er dødsforelska i meg. Draget? vel, tja.. må da ha noe vaffal. Flax, heldi? Ja visst faen! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Minst 2 ganga om dagen og greie.. Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) *FY FAAN AZZ HAN VA DØDS KJÆKK * så begynner de å plystre til meg...Ja itj verst hah, slike episoder gjentar seg hverdag til meg, hvordan er det med dere? Har du det som skal til for å imponere en sexy azz mamma?!? på gamlehjemmet ja Endret 1. mars 2005 av banantiss Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg trenger litt hjelp! Går i 9. klasse og skal på konfirmasjonsleir snart. Der møter jeg ei jente jeg har likt siden 6. klasse. Har VELDIG lyst til å bli sammen med henne. Men er litt sjenert. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 [quote name=søtNOZ89 ;);)' date='28/02/2005 : 12:05] Jeg har draget på gutter seff de kaller meg løs, men det er sikkert bare positivt eller bare at du tar hvem som helst eller at du bare får stygge damer... Tror det er ei jente. Får vel forhåpentligvis ikke jenter men gutter Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg trenger litt hjelp!Går i 9. klasse og skal på konfirmasjonsleir snart. Der møter jeg ei jente jeg har likt siden 6. klasse. Har VELDIG lyst til å bli sammen med henne. Men er litt sjenert. Hva gjør jeg? Eh, sier at du liker henne? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt spesiel problemstilling. Jeg har skiftet skole å har ikke så KJEMPE mye kontakt lenger. Samme råd? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 [quote name=søtNOZ89 ;);)' date='28/02/2005 : 12:05] Jeg har draget på gutter seff de kaller meg løs, men det er sikkert bare positivt eller bare at du tar hvem som helst eller at du bare får stygge damer... Tror det er ei jente. Får vel forhåpentligvis ikke jenter men gutter Tror det er et troll Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt spesiel problemstilling.Jeg har skiftet skole å har ikke så KJEMPE mye kontakt lenger. Samme råd? Ok, du går i niende... Si til vennene dine at du liker henne, så forteller dine venner hennes venner det. Eller du kan prøve å prate med henne... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt spesiel problemstilling.Jeg har skiftet skole å har ikke så KJEMPE mye kontakt lenger. Samme råd? Ja. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke draget, må være pengene Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 har heller ikke draget. tipper jeg er for "spesiell" Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg vet ærlig talt ikke... damer på min egen alder har jeg kanskje draget på... men jeg har ikke peiling. Det er ikke sånn at de stikker når jeg snakker til dem heller. Men damer som er 2-3 år yngre derimot har vært borti 3-4 episoder der de har funnet ut mobilnummeret mitt på de rareste metoder. De gjør alt for å ikke måtte spørre meg direkte, for det er flaut. Jeg tror egentlig at grunnen til at jeg ikke drar damer som er på min egen alder er at jeg ikke greier å være seriøs, ler og spøker hele tiden. Dessuten forskjellsbehandler jeg ikke gutter og jenter noe særlig når det gjelder språk / annen oppførsel. Så tror de at de har blitt kamerat med meg, og det går jo for all del ikke ann å ødelegge et vennskap med å bli kjærest.. (jenter er syke) Endret 1. mars 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) finnes ikke bedre grunnlag for et forhold enn vennskap... ...men samtidig så _kan_ forhold og sånt ødelegge vennskap... Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 finnes ikke bedre grunnlag for et forhold enn vennskap... Mitt argument ...men samtidig så _kan_ forhold og sånt ødelegge vennskap... Deres argument... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hehe... er muligens littegrann i en lignende sitasjon selv.. men der teller begge argumenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå