Gå til innhold

Ny PC til kofirmasjonen

Anbefalte innlegg

ikke noe vits å spør om dette oppsettet er greit, fordi du kommer sannsynlig vis til å endre hele oppsettet når dobbelkjerne prosessorer kommer.....

som sikkert ikke blir billig.

Ser ikke ut til at dobbelkjerne-prosessorene blir SÅ dyre. $ 316 for 3.0 Ghz-utgaven av Smithfield og $ 241 for 2.8 Ghz-en er jo brukbare priser.

Kilde: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13113

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurer på? Hvorfor har du nettverks kort ? det medfølger jo på Hk.  :)  Ellers så ser det grett ut  ;)

mvh Erik_s

LAN hjemme + internet tilkobling?

Hvis du har LAN hjemme så har du vel en Switch/hub(router)? Hvis ikke ville jeg gått til anskaffelse av en slik en. Bedre med en Switch enn et ekstra nettverkskort som du strengt tatt ikke har bruk for.

Kommer helt an på...

Om du vil ha en beskyttet sone, som ikke skal infiseres med alt drittet internett kan plage pcen din med, så er det best å ha separate saker...

hva hjelper det.. ? Internett+virus -> PC -> nettverk eller: Internett+virus -> stoppet av router med firewall ;)

( Du kan selvfølgelig ha brannmur etc. på pc'en.. men nå er det jo et kjent faktum at windows har 100000000000000 hull, mens routere kjører utrolig enkle systemer med så og si null hull. ( forutsett at de er satt opp riktig ) )

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Var jeg deg med så mye penger ville jeg nesten ventet til i sommer. Du er tross alt ATI-fanboi (akkurat som meg :) ), og R520 skulle vel da komme til norge. :dribble:

Og enig generelt med at router er nok det beste, ettersom windows legger skikkelig tilrette fremover for *lovlige* kopier av windows. :dontgetit:

MvH Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...