monkey island Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg sliter med en bZerk psu som ikke passer i mitt Yesico kabinett. Det står at PSU'n skal følge ATX-standarer. Og hos netshop står det jo "ingen informasjon" om kabinettet. Men man skulle da vel forvente at sånne ting skulle passe? har jeg noen mulighet til å klage hos noen? Eventuelt noen forslag på hvordan jeg kan løse det her på en kreativ måte. Tape opp psuen? Litt redd den skal dette ned på 6600GT kortet mitt da. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.yesico.de/products/p_openair.htm Skal vel følge ATX-standarden det meste her. Eneste om bZerk er at den noe dypere enn standardmåla. Men det er vel ikke det du har trøbbel med. De fire festeskruene på baksiden skal passe. Eneste jeg kan komme på er om du muligens har snudd PSU'n opp ned. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) NB! Strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm. Med unntak av dybden så er strømforsyningen produsert i henhold til ATX spesifikasjonene. Dybden er også uthevet i rødt. Endret 25. januar 2005 av PumpAction Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå