Gå til innhold

Knekte jeg kortet?


fradals

Anbefalte innlegg

Hallo. ")

Har prøvd å koble min pc til plasma tv`n med dvi utgangen på pc`n... Dette gikk ikke bra. Alt fungerte på pc før jeg begynte. Kjørte oppløsning på ca1200x1024 på pc`n flyttet den til stua og og startet. Fikke ikke noe bilde på dvi men kom på at den støtter inntill 1024x 756.. for å prøve å gjøre dette enket resatte jeg biosen får så å starte opp, min kun svart bilde.. (virker gjennom bios men blir svart så fort os tar over)

Ga opp dette prosjekte og flytta pc`n tilbake men fikk heller ikke bilde på denne skjermen nå... HUFF :dribble:

 

Jeg hadde pc`på mens jeg koblet til dvi kabelen på plasmaen!! Kan dette ha tatt livet av kortet mitt???

 

Håper noen kan svare meg på dette.

 

Bruker jeg onboard VGA virker alt normalt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når du resatte bios ble sikkert agp kortet disabla og onboard vga skrudd på.

Har vært inne i biosen og sjekket det, men der står det riktig. (AGP/INT.)

oppdatterte biosen oxo men ikke noe hjelper... :no:

Prøvd å slette drivere å program fra kortlev. får å se om det hjalp...

Lenke til kommentar

Har du forsøkt å starte windows i sikkermodus?

 

Har opplevd før at windows plutselig har forandret oppløsning og frekvens til noe som ikke støttes av skjermen, dermed blir bildet borte når windows starter.

 

I sikkermodus går vanligvis oppløsning, frekvens og farger på en innstilling som alle skjermer klarer å vise.

Endret av John_^
Lenke til kommentar
Har du forsøkt å starte windows i sikkermodus?

 

Har opplevd før at windows plutselig har forandret oppløsning og frekvens til noe som ikke støttes av skjermen, dermed blir bildet borte når windows starter.

 

I sikkermodus går vanligvis oppløsning, frekvens og farger på en innstilling som alle skjermer klarer å vise.

Hvordan klarer jeg å starte opp i sikkermodus når jeg ikke får beskjed om det???

Lenke til kommentar

Hallo!!

Nå er det i orden igjen, :thumbup: prøvde på tv`n igjen fungerer med VGA men ikke med dvi selv om det er inngang på tv`n som støtter dvi-d !!!!

Noen forslag her?? Støtter ikke DVI-I som er ut på kortet DVI-D som er i tv`n??

Trodde egentlig at DVI-I støttet både DVI-A og DVI-D?? :dribble:

Noen synspunkter??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...