adagio Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 hei. har et msi pro2-ru kort, 1 ghz thunderbird, 512mb twinmos ddr ram og et geforce 2mx 64mb kort. Kjører winxp og har de nyeste via & nvidia drivere. Jeg får 1307 poeng i 3Dmark2001.... hva er galt ? Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 winxp er ikke noe av det raskeste programmet du kan bruke, hadde fungert bedre etten min mening med win 2000, som jeg er mest fornøyd med, det som kan gjøres er å gå på bios og se om alt er stilt for optimal ytelse, om minnestørrelsen på agp kortet står riktig, på 64 og ikke 32 som er det mest vanlige standardinstillingen, vanligvis har ikke det så mye å si, men i enkelte tilfeller har jeg opplevd dette problemet, prøv og bytte mellom 2x og 4x agp, dette kan også hjelpe ettersom hva kortet er optimalisert etter... lkke til... Lenke til kommentar
_-inv|tro-_ Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hadde samme problemet med at 3dmark poengene var ganske lave... men kjørte win98se. Etter mye om å men, kom eg over "AGP accelration" (noe i likheten) i directx innstillingen (start->kjør...->skriv "dxdiag"->display taben) Eg slo den på enable og poenga dobbla seg. håper et virker hos deg å... _-inv|tro-_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå