zaico Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg synes veldig mange Nokia telefoner har bra taster, men har funnet en ny favoritt, Siemens S65. Har akkurat bestilt meg en slik pga vanivittig bra taster og et ok kamera. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Støtter den. S65 har meget gode taster. Når den ble lansert trodde jeg de skulle bli forferdelige som f.eks ST60, men etter jeg testet den ble jeg overbevist om at tastene er noe av det beste på markedet i dag. Ser at SX1 også er nevnt. Der stiller jeg meg uenig. Valgtastene, menytasten og resten av tastene på nederste del av telefonene er gode nok, men de på siden (nummer tastene) er under middels. Krever tilvenning før man kan bruke telefonen effektivt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jeg DIGGER Nokia 3230 sine taster.. Det er en hærlig telefon og skrive txt meldinger med! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg synes fortsatt tastene på min D500 er meget bra, men har akkurat kjøpt meg en "jobb\party-mobil" av typen Nokia 6020, og tastene på den er jo fenomenale... sms-tasting går som en varm kniv gjennom smør! Lenke til kommentar
ct Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Må si Nokia 6680 er den telefonen som uten tvil har det beste tastaturet jeg har prøvd. Men nå har ikke jeg prøvd alle telefonene har blitt diskutert her heller da... Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 jeg synes at siemens sf65 har ekselente taster, selv om de ikke er de mest responsive, på en klar 2. plass kommer nokia 7270 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Av alle telefoner jeg har hatt opp igjennom tidene er det ingen som slår 6230. Nydelige knapper med god respons og motstand. Helt Topp! Lenke til kommentar
Ole_91 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ikke at jeg har trykka på så mange mobiler, men jeg sier bare: NOKIA 3510i Kanskje ikke den mobilen man kjøper seg nå for tiden, men tastene er som en drøm å ta på. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Må si meg enig i at nokia 3510i sine taster er meget gode! di beste sms tastene eg har prøvd eller så er sonyericsson sin k700i sine taster og gode Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Da har jeg kjøpt Samsung D500 i sølv med Tele2 Mobil pluss, 119 kroner pr. mnd i dag Samsung D500 Lenke til kommentar
siggn Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 må nesten si den første mobilen jeg hadde i hele mitt liv, siemens C10 , det er faen meg nydlige taster det. så svære at du må være bra full for å bomme på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå