Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har de beste tastene?


Erren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd mye bra og dårlig men jeg er enig med amobil på dette området:

-Tastene er rett og slett vidunderlige å bruke, og skriving av meldinger går unna på kort tid.

-Motstanden i tastene er også nøye tilpasset slik at man ikke får fingerverk etter å ha trykket inn et større antall meldinger.

-Størrelsen og knappeoppsettet faller derimot i god smak, og ser man bort fra problemet med kommandoknappene, har nok K500i et av de beste knappeoppsettene på markedet i dag.

 

 

 

-----

Til kontrast syns jeg at knappene til ST55/60 er et rent mareritt, til tross for at de er nokså like K500i i utforming og plassering

Lenke til kommentar

Må få lov til å hive meg på fanklubben til Nokia 7250 her, den telefonen har rett og slett noen av de beste tastene jeg har prøvd på en mobiltelefon til dags dato.

 

Når det er sagt, er det nok Nokia 6630 som er den reelle kongen på haugen nå. Vi har brukt mange anledninger til å skryte tastene, og ikke minst responsen, til telefonen opp i skyene. (Og vi er ikke de eneste) Så var spørsmålet om du tar deg råd til en 6000-kroners telefon for å skrive SMS i behagelig tempo ;)

 

Det man for øvrig må huske på, er at skrivesystemet til telefonen er vel så viktig som tastene. Mange produsenter (eks LG og Panasonic) er plaget med knotete og uresponsive skrivesystemer, og da er det ikke mye skriveglede igjen uansett hvor gode taster telefonen måtte ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...