Den Polse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Føler meg temmelig teit akkurat nå. For sent å skylde på at det var lillebror som var innlogget og prøvde å få meg til å fremstå som en idiot? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis politiet kommer på døra mi og skal arrestere meg for fildeling. Altså deling av noe som egentlig ikke eksisterer. Da kan denne verdenen bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hva gjør dere hvis det står politi på døra? Røske ut diskene og smadre dem? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ulovlig nedlastet mp3 filer? Nei, de har vi ikke sett. ------- Hehe, sier det var søsteren. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Helt tåpelig dette med fildeling. Hva så? En ordning i framtiden at adsl hadde komt i andre pakker. Adsl - surf (100 kr mnd) Adsl - fildeling (700 kr mnd) At man betaler noe ekstra for å få laste ned så mye man vil lovlig. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 They'll never catch me Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Neh, men seriøst, jeg har begynt litt å tenke over det og jeg synes det er mye kulere med mange cd-er i cd-hylla enn 3000,- nedlastede mp3 filer. Jeg har ihvertfall sluttet med nedlastning og startet med kjøping Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det skal gå greit så lenge man selv ikke er en av de store delerne. Jeg laster ned litt her og der, og deler minst mulig. Gjerrig? Ja, men ikke uten grunn. Prøver å ligge lavt og være en i mengden. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 har 600 gigs på rommet mitt, mesteparten fyllt godt opp. deler nesten ingenting av gangen. sjelden det overstiger 10 gigs på en gang. jeg føler meg rimelig trygg, jeg. dessuten kjøper jeg det jeg liker, som er nesten alt jeg har på maskinen. *glede seg til å få jobb og kjøpe flere hundre dvder* Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja, jeg blir tatt... Og om 2år havner jeg på VG.no: "Norges første dømte for fildeling" Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Kjønner ikke at de viner så mye. De sir at de taper mange milliarder. Men fa*n om jeg hadde kjøpt den dritt filmen jeg ikke lasta ned i forje uke. Så lenge ikke politiet rører Verdens største lan og alle andre store Lan her i Norge så er vell fildelere nokså trygge. Husk det foreldrene dine sa til deg. Du må være snill no å dele med alle Endret 29. januar 2005 av jonathankrane Lenke til kommentar
sveiv Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Men er det ulovelig å laste ned mp3-er fra internett i Norge? Eller bare å dele? Eller ingen av delene? Skal begynne på et semesterprosjekt om dette så setter pris på innspill fra folk med litt innsikt på området! Lenke til kommentar
Izor Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er ganske sikker på at det er snakk om DELING, ikke nedlasting da dette er fult lovlig. Eller er det bare jeg som har misforståt Lenke til kommentar
sveiv Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det var slik eg forstod det av den informasjonen eg fant og! Enn så lenge iallefall! Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå blir det vel neppe slik at de går etter enkeltpersoner. Det har de vel heller ikke mulighet eller resurser til. Vil heller tro at de er ute etter å ta større nettverk/warez grupper som deler ut flere TB med piratkopiert materiale. (Ganske opplagt) Så jeg vil nok tro at "Ola Nordmann" fortsatt kan føle seg trygg. Også må man jo ta sine forhåndsregler da, hvis man lider av virituell paranoia. Eller bare er opptatt av generell sikkerhet. *Proxy *Router *Antivirus *Brannmur *PeerGuardian *Ad-Aware ? *Spybot ? http://www.methlabs.org/methlabs.htm På den annen side er vel ISP den største trusselen av dem alle. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg kjenner en som fikk sånn brev i posten om fildeling. Det var også Tele2. Har kun hørt om folk som får brev fra Tele2 jeg. Noen som har fått fra andre leverandører? Og skjer det noe mer med de som får et slikt brev i posten? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har sittet på DC++ på skolenettet 1/2 år nå....Ikke engang admin tar meg....Sier litt om Itansvarlig Lenke til kommentar
Mio Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Bruk reg only DC huber hvis dere sitter på DC Det kommer vel kyptering i p2p programmene snart sikkert oxo, da skal dem slite litt mer. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen her som var på STG 04? hehe Hvis du ikke var der så kan jeg fortelle at minst 200 ungdommer som sikker har masse warez osv, stod der og skalv men admin der sa at de hadde funnet en med 3 TB barne porr og noe sånt, vi ble bedt om og skru av all lyd og reise oss opp fra stolen og holde kjeft. så styrtet det inn masse (leke) purk som så jevli ekte ut! ho ho ho! kan tru det var trang stemning der da! ---- Jeg deler bare CS filmer som jeg har lastet ned på catch og andre GRATIS inst filer som alle kan få tak i jeg.. menne det har blitt ca 40GB med det (instfiler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå