T-mac1 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei! Jeg lurte på om noen kunne fortelle meg hvilke forbedringer som er gjort med telefonen ved siste firmware-oppdateringen, hvis det er noen da? T-mac1. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fra Mobile-Review.com: 6230 RH-12 v 5.24 changes from 4.44 to 5.24: 1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias. 2. Icon Services is now called "Web" 3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu 4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete' 5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are. 6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder Jeg fikk min telefon oppgradert til 5.24 igår, og foreløpig har det fungert veldig fint - ingen bugs så langt. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvor kan jeg få oppgradert firmware, og koster det mye? Jeg er møkk lei av å ikke se hvem som ringer hvis jeg har mørk bakgrunn :!: Endret 4. februar 2005 av likferd Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvor kan jeg få oppgradert firmware, og koster det mye?Jeg er møkk lei av å ikke se hvem som ringer hvis jeg har mørk bakgrunn :!: Dette skal være gratis innenfor garantitiden på 1 år, og gratis innenfor reklamasjonstiden på 2 år. Du kan få gjort det hos mange Nokia service-sentere. Du finner liste over de på club.nokia.com eller nokia.no tror jeg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvor kan jeg få oppgradert firmware, og koster det mye?Jeg er møkk lei av å ikke se hvem som ringer hvis jeg har mørk bakgrunn :!: Dette skal være gratis innenfor garantitiden på 1 år, og gratis innenfor reklamasjonstiden på 2 år. Du kan få gjort det hos mange Nokia service-sentere. Du finner liste over de på club.nokia.com eller nokia.no tror jeg. Det er gratis hos alle nokia service-serntere altså? Jeg får ta en tur i morra Er dette noe de gjør mens jeg venter eller? Edit: Må jeg ha med kvitteringen på telefonen eller noe? Endret 4. februar 2005 av likferd Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er det slik at det er lang ventetid på firmwareoppdatering eller gjør de det mens du venter? Btw: Leste at en fikk minnekortet sitt sperret (passordbeskyttet) av en firmawareoppdatering. Husk derfor for sikkerhetsskyld å ta ut minnekortet! Lenke til kommentar
meesee Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Oppgraderte min 6230 i går, og det kostet meg 200,- men da ble da også gjort i løpet av en time (ekspress). Sikkert gratis hvis du kan vente med å få telefonen tilbake. (Telefonen er mindre enn ett år gammel.) Meesee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå