Gå til innhold

Firmware til Nokia 6230

T-mac1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Mobile-Review.com:

6230

RH-12 v 5.24

changes from 4.44 to 5.24:

1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias.

2. Icon Services is now called "Web"

3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu

4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete'

5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are.

6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder

Jeg fikk min telefon oppgradert til 5.24 igår, og foreløpig har det fungert veldig fint - ingen bugs så langt.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få oppgradert firmware, og koster det mye?

Jeg er møkk lei av å ikke se hvem som ringer hvis jeg har mørk bakgrunn :!:

Dette skal være gratis innenfor garantitiden på 1 år, og gratis innenfor reklamasjonstiden på 2 år.

Du kan få gjort det hos mange Nokia service-sentere. Du finner liste over de på club.nokia.com eller nokia.no tror jeg.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få oppgradert firmware, og koster det mye?

Jeg er møkk lei av å ikke se hvem som ringer hvis jeg har mørk bakgrunn  :!:

Dette skal være gratis innenfor garantitiden på 1 år, og gratis innenfor reklamasjonstiden på 2 år.

Du kan få gjort det hos mange Nokia service-sentere. Du finner liste over de på club.nokia.com eller nokia.no tror jeg.

Det er gratis hos alle nokia service-serntere altså? Jeg får ta en tur i morra ;)

Er dette noe de gjør mens jeg venter eller?

Edit: Må jeg ha med kvitteringen på telefonen eller noe?

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Er det slik at det er lang ventetid på firmwareoppdatering eller gjør de det mens du venter?

Btw: Leste at en fikk minnekortet sitt sperret (passordbeskyttet) av en firmawareoppdatering. Husk derfor for sikkerhetsskyld å ta ut minnekortet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...