Gå til innhold

xfx geforce 6600

kurrikill

Anbefalte innlegg

hei

jeg kjøpte da geforce 6600 av en venn..jeg har da ikke så mye peiling på data( denne eg bruker nå er den første!) så han sa at dette var det beste kortet på markedet og den billigste prisen var 5.000 sa han..jeg kjøpte det ..men nå ahr akmeraten min flytta... :( . var dette kortet et bra valg...gleder emg til og erta alle de andre i gaten med det nye og råe kortet... en i gata skryter sånn over sitt g800 gt kort...d suger sikkrt...det sa ihvertfall naboen( som flytta) takker og bukker for svar folkz...!! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det et 6600 eller et 6600GT? For 6600GT er et godt kort men langt fra det beste kortet på markedet, man får det vanligvis for 1800kr. Men et vanlig 6600 er ikke et godt kort egentlig og det koster ca 1500kr, maks. Har ikke sett et 6600 kort over 1500kr. Vet du hvor han har flyttet til? For du er nok blitt lurt tror jeg. Hva betalte du for det?

Lenke til kommentar

Håper virkelig du har tlf nr til han derre "kompisen" din for han har svindlet deg noe **vlig. komplett selger feks den billigste xfx 6600 (128 mb) til rundt 1300 spenn, og Gt versjonen til rundt 1700 spenn. og joda, det er et rått kort, men ikke nær i ytelse som et 6800gt eller et x800 pe kort. Disse ligger på rundt 4 tusen kr. Anbefaler deg til å sjekke litt evnt. spørre folk her på forumet litt før du kjøper noe så dyrt neste gang kompis, og som sagt- få tak i han derre buddyen din asap det hadde jeg gjort ;)

Lenke til kommentar

Hva var poenget med denne posten?

(...)

jeg kjøpte da geforce 6600 av en venn..jeg har da ikke så mye peiling på data( denne eg bruker nå er den første!) så han sa at dette var det beste kortet på markedet

Get it?

At han skulle sjekke listen på kort hos tom's hardware guide? Men det er jo egentlig unødvendig her på forumet, siden vi har egen tråd om dette og mange her som vet alt dette.

Lenke til kommentar

Tror alt denne Kurrikill lirer av seg kan tas med en klype salt. Skriver som om sms er morsmålet, eller ren latskap? :hmm:

Ser også på hans tidligere poster at han har visstnok kjøpt seg ett x800 kort, som ble til ett x850, og nå har han da altså kjøpt seg ett 6600 GT.

Til 5000 kr, jesus. Ang. det, hei Kurrikill, jeg har en skinnende blank og fin klinkekule, den kosta meg 1700 kr, og det var den billigste de hadde. Du kan få den for 1650 kr. :roll:

kurrikill Skrevet: 12/01/2005 : 17:22

jeg har nettop kjøpt en pc på www.flexi-data.no den kosta ca. 25.000...med skjerm og alt...grafikk kortet var powercolor x800xt pe...resten vet jeg ikkj eås masse om...men han fyren som kjøpte kan masse....tror dere maskinen er bra siden den kosta 25.000

kurrikill Skrevet: 16/01/2005 : 21:41

jeg kjøpte et x850xt pe kort og har hatt det i e uke...nå ahr keg bestemt meg for og kjøpe meg et nytt et til rundt 20.000-25.000 kr...noen som kan finne????

takker og bukker for alle svar!!

oki

kan noen hjelpe???

kurrikill Skrevet: 23/01/2005 : 17:38

da har ejg tenkt og kjøpe et skjerkort til 60.000-70.000...noen som har et forslag....vil gjerne ha en link...??

Personlig tror jeg at hele opplegget er bare tull. Den ene svada posten etter den andre. Hvis det så mot alle odds skulle vise seg at det er reelt, ville jeg anbefalt noen om og sperre kontoen hans\hennes til vedkommende har lært seg litt mer om verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...