Flakkmeister Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Ser ganske kult ut! Er det verdt et kjøp? Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg kjenner en som har det, det er vist ekstremt kult og har råbra grafikk og sånn, men det er litt for få oppdrag. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har prøvd det på demo og jeg tror det kan bli litt ensformig, men jeg har jo ikke prøvd hele. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Er det noen som har en link til en test av det? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Gamespot.com har sikkert testet det søk på wreckless der *b-duvaland som skal skaffe seg mod-chip til xbox'en sin snart! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 SPILLET ER GANSKE RÅKULT. MEN ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT FOR FÅ OPPDRAG. BLÆ HEI Å HÅ; JEG MÅ GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå