Izor Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Kan dere ikke bare legge av det dere "Hvorfor ikke mp3-spiller isteden for ipod" greiene da? Han skrev ipod greit, han burde kanskje ha brukt orde mp3-spiller men hvem bryr seg? Kan vi ikke heler hvere sakelig og holde oss til topicen? Jezzes Lenke til kommentar
knert Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Hvorfor "iPod", og ikke MP3-spillere, i emnefeltet? (Ikke at jeg hadde hatt noe imot at iPod ble ulovlig, ikke misforstå!) Topic var cut n paste fra overskrift på vg artikkel. Det som BURDE blitt gjort etter min mening er: I stedet for lover som ingen klarer og håndheve kan man kjøre holdningskampanjer. Kjør på med lover som vi har i dag, og kjør holdningskampanjer, for og få folk til og kjøpe i stedet for og leke hobby-pirat og la politiet gå etter de virkelig store fildelerne. IKKE steng fildelings tjenester, for de kan brukes til og spre andre ting enn piratkopierer. Og det finnes jo tonn av diverse nettverk, og uansett vil bare nye poppe opp. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 . Nå må du skjerpe deg! Du skriver at Ipod er ulovlig! Det er da så absolutt ikke Når har jeg sagt den var ulovlig? Jeg sa bare at jeg ikke ville hatt noe imot at den ble det. Uansett, nok off topic-snakk for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå