knert Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Artikkel om emnet Hva skal jeg si... Jeg har mine sterke tvil på om platebransjen vinner kampen. Med forbehold om dårlig engelsk: Embrace the technology, dont fight it.. Endret 25. januar 2005 av knert Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 herregud,noe så dumt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kommer ALDRI til å skje! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skal de forby brødkniver, tau, fyrstikker, bensin, fyrverkeri [sett inn alt som er farlig og kan drepe folk] bare fordi det kan brukes ulovlig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Fy faen så latterlig! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 bare et lite spm: siden når i helvete fikk amerikansk høyesterett noe som helst å si i norge? hvis jeg gjør noe som er lovlig her, men ulovlig der, og gjør det her, så har de ikke noe de skulle sagt... og siden når skulle amerikanerne bestemme om resten av verden får lov til å bruke mp3 spillere? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg reagerer en smule på at det står "ipod", hvorfor ikke mp3 spillere?? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 De kan sikkert klare å forby noen produkter men strømmen av nye ting vil forbigå dem fullstendig. Teknologien vil vinne uansett. Tror jeg da . Men hvis iPod blir forbudt . Jeg som håper å få en til bursdagen min. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis ipod blir forbudt skal jeg Faen meg reise bort der og skyte hele jævelpakket!! Lenke til kommentar
knert Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Gunners,26/01/2005 : 17:56] Hvis ipod blir forbudt skal jeg Faen meg reise bort der og skyte hele jævelpakket!! eller lag en ogg-spiller! EDIT: eller enda bedre! wma spiller! Endret 26. januar 2005 av knert Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hva med atrac3 spiller da? Lenke til kommentar
Qtanj Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Bli med å gjøre opprør i dag! La oss alle bli enige om, at fra 1.mars 2005 til 1.april 2005 (fire uker), så skal vi ikke kjøpe EN ENESTE CD fra platebransjen! Ikke over disk, ikke via nettbutikker, ikke i det hele tatt! Dette skal vi gjøre, for å vise forbrukermakt mot platebransjen. Om de nekter oss å lage MP3 av CD-platene våre, etter at vi har kjøpt og betalt for de - Så er det Stalin-metoder og overformynderi! Kopisperrer sperrer ikke ute piratene, men gjør det vanskeligere for Ola Nordmann å bruke produktet de har betalt for.. Så hvorfor kjøper vi det? Vel, vi er blitt for avhengige av musikk i hverdagen, men nok er NOK! Spre ordet til alle vennene dine, skriv det i alle online forum du er på, skriv leserinnlegg til lokalavisen, skriv debattinnlegg til VG, Dagbladet, Bergens Tidende, Aftenposten, osv.. SPRE ORDET! Fra 1.mars 2005 til 1.april 2005, skal INGEN kjøpe en eneste CD-plate, i protest mot platebransjens behandling av kundene. Nok for være nok! Vi lar oss ikke prelle på nesen! Har vi kjøpt og betalt et produkt, så EIER vi det! Da vil vi gjøre som vi lyster med det, inkludert å brenne en kopi til bilen, mamma, naboen eller bikkja. Inkludert å lage MP3 filer til den bærbare spilleren, slik at vi kan trene til musikken vår. Bli med i kampen mot kopisperrer, forfall av ytringsfriheten, kyniske plateselskap og markedsøkonomiske Stalin-krefter! Vi lever i en moderne, digital verden. La platebransjen få innse dette også, og finne andre metoder å beskytte seg på! Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 God ide Qtanj Jeg er med Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg også! Kjøper aldri nye cd'r alikevel Er som regel bare et par sanger som er bra på de man kjøper uansett... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor "iPod", og ikke MP3-spillere, i emnefeltet? (Ikke at jeg hadde hatt noe imot at iPod ble ulovlig, ikke misforstå!) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvorfor "iPod", og ikke MP3-spillere, i emnefeltet? (Ikke at jeg hadde hatt noe imot at iPod ble ulovlig, ikke misforstå!) . Nå må du skjerpe deg! Du skriver at Ipod er ulovlig! Det er da så absolutt ikke Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Forresten, jeg regner med at den boikotten også gjelder DVD'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå