Tyc0 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 trenger tips til hva jeg skal skrive om.. noen tips ? har tenkt på å skrive om kristendommen men pga egne meninger og at læreren er hyper kristen så kan det få konsekvenser på karakteren... mvh Tyc0! takk Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 For all del ikke diss kristendommen i så fall! Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 akkurat det jeg mener! et kåseri skal være satt på spissen, derfor er ikke kristendommen noe godt tema. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 akkurat det jeg mener!et kåseri skal være satt på spissen, derfor er ikke kristendommen noe godt tema. Da grenser det lett til blasfemi.. Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 jeg har jo sagt at jeg ikke kan skrive om kristendommen, derfor trenger jeg forslag til andre temaer.. det kan være stort sett alt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ungdommen i dag. Det er et tema som går igjen over alt virker det som. Vanskelig er det heller ikke. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg har jo sagt at jeg ikke kan skrive om kristendommen, derfor trenger jeg forslag til andre temaer.. det kan være stort sett alt Det å være norsk, hvem er nordmenn, ski på benene etc? Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) tusen takk for tips.. skrev om nordmenn Endret 25. januar 2005 av Tyc0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå