Ueland Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Mange poster blir slettet av oss, i hvilken tråd ble det slettet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bla. denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373534 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ingenting har blitt slettet der, og hvis det kun er du som har oppdaget slike problemer kan det virke som at innleggene dine aldri har blitt postet, dvs at noe har vært feil hos deg. Dog hvis flere rapporter om det samme kommer inn så får jeg finne frem litt dektektivutstyr og snuse litt i systemet for å finne ut hva som foregår (elller ikke foregår). Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg er 99.99% sikker på at jeg mumla noe om at ideen hans var umulig der. Endret 7. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tekniske problemer i kveld også? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tekniske problemer i kveld også? Tydeligvis.. Jeg mista 40 poster Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 tror ikke jeg har mistet flere enn en, heldigvis.(var ikke noe viktig heller) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror at det vil bli litt mindre ustabilt nå som WOW er lansert, da dette har ført til rekorder i et sett(trafikk = høyere last), dog regner vi og med å få satt opp en server til til forumet, som da nok kun skal ta seg av søk og liknende krevende oppgaver som i dag fører til at forumet "henger" enkelte ganger. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei! Gjelder disse problemene prisguiden også? Prøver finne noen priser, men får stort sett tilbakemelding om "fant ingen priser", med veldig få unntak. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei! Gjelder disse problemene prisguiden også? Prøver finne noen priser, men får stort sett tilbakemelding om "fant ingen priser", med veldig få unntak. Slik er det her også. Det er veldig få produkter som har priser. Er det noen som vet når dette kommer til å rettes opp? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det skyldes litt trøbbel i forbindelse med at prisguiden bytter til ny og kraftigere server. Det jobbes med problemet. Det er forøvrig ingen sammenheng mellom dette og problemene forumet opplever, såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skjedde her på forumet og søstersidene rundt klokka 17:00, 18:00? Jeg kom meg inn alle andre mulige steder, men verken på forumet eller søstersidene kom det opp noe, bare "Siden kan ikke vises" så hva skjedde egentlig? Når verken sidene (søstersidene) eller selve forumet dukka opp? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skjedde her på forumet og søstersidene rundt klokka 17:00, 18:00?Jeg kom meg inn alle andre mulige steder, men verken på forumet eller søstersidene kom det opp noe, bare "Siden kan ikke vises" så hva skjedde egentlig? Når verken sidene (søstersidene) eller selve forumet dukka opp? For meg såg det ut som linjetrøbbel, men eg veit at nokon frå drift var og såg på problemet. Det kjem sikkert ein kommentar frå dei når dei kjem seg på jobb i morgon tidleg... Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg vet at jeg hadde problemer lenge før 1700 på mandag. Allerede rundt 1400 hang det og jeg kom ikke til noen av hw stedene. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kan godt hende det Celsior. Kan noen svare oss på hva som hendte? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Sitat fra Knatten på vårt intranett; Vi hadde rundt en halv times nedetid fra ca. kl. 18:00 i går, grunnet dårlig kabling mellom vår ISP og oss. Vi har gjort en midlertidig utbedring, og skal kable om ved første anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå