Ueland Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Rundt klokken 17 30 i dag fikk database-servern vår uventet hard medfart og stoppet opp, vi fikk rettet opp i feilene etter ca 10 minutter. Vi beklager eventuelle problemer som følge av dette. Skulle dere komme over noen flere tekniske problemer er det bare å gi lyd om det. Endret 26. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Nå i natt har vi opplevt linjeproblemer opp mot serverene våre, noe som har ført til at alle tjenestene våre kan ha blitt oppfattet som trege / delvis utilgjengelige. Dette skal nå ha blitt ordnet og vi beklager eventuelle problemer som følge av dette. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå i natt har vi opplevt linjeproblemer opp mot serverene våre, noe som har ført til at alle tjenestene våre kan ha blitt oppfattet som trege / delvis utilgjengelige. Dette skal nå ha blitt ordnet og vi beklager eventuelle problemer som følge av dette. Fortsatt samme problem, serveren "detter ut" noen sekunder her og der. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå henger det som F*** her, og jeg sjekka linja mi, den er HELT i orden! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jepp og problemet er der i dag også. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Indeed. Hva skjedde nettopp? Hele nettverket var jo nede. Fikk ikke kontakt med hverken forumet eller hw.no/søstersidene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Indeed. Hva skjedde nettopp? Hele nettverket var jo nede. Fikk ikke kontakt med hverken forumet eller hw.no/søstersidene. Samme her, og ting har gått ekstremt sakte i stort sett hele dag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jupp, samme problemet slo til for fullt i natt og, vi har problemer med nettverket vårt som vi driver med full feilsøking, nå ser dog ting ut til å fungere bra her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Problemene fortsetter, serveren "faller ut" noen sekunder enkelte ganger. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fortsatt samme problemer nå... Serveren er meget ustabil. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Serveren er meget ustabil. No shit! Synes det har forbedret seg mye jeg. I desember var det jo helt jallatider her, men nå går det bedre. Endret 29. januar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Merket meg at forumet var veldig ustabilt mellom klokken 20:45 og 21:10 hva skjedde? Men jeg vet at dere gjør hva dere kan og jeg klager ikke, vil bare ha litt info... Endret 3. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Merket meg at forumet var veldig ustabilt mellom klokken20:45 og 21:10 hva skjedde? Men jeg vet at dere gjør hva dere kan og jeg klager ikke, vil bare ha litt info... Same problem here... Fikk beskjed om at forumet av slått ved de tider jeg.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja det fikk jeg også, men det varte bare i fem minutter den beskjeden at forumet var avslått, før det var forumet veldig ustabilt, tok lang tid å laste sider, mens det i neste øyeblikk bare poppet, siden kunne ikke vises meldinger o.l. TSP Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Håper dette blir fikset snart, jeg blir smårar. Har bannet mye mens jeg har lagget rundt på forumet i det siste. "post da for f***" Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Slapp av da, de kjenner til problemet og jobber med å rette det, hva mer kan vi "forlange"? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har dere hatt problemer de to site dagene? Enten det, eller så er den en med moderator-status som sletter innleggene mine.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har bare hengt litt til tider for min del... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har dere hatt problemer de to site dagene? Enten det, eller så er den en med moderator-status som sletter innleggene mine.. Hva med og se etter når posten ble opprettet? Problemene var i forrige uke.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nettopp. Og jeg har opplevd at to av mine inlegg har forsvunnet i går. Det var serriøse, så jeg skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå