Gå til innhold

Ny alt-i-ett skriver til rundt 2000 kr

Anbefalte innlegg

Hei og god kveld.

Er på utkikk etter den beste Alt-i-ett skriveren til rundt 2000 kr.

Kan sagtens strekke meg litt lengre hvis dette er anbefalt.

Det jeg vektlegger mest med denne maskinen er Scanner funksjonen å printer funksjonen(det var vel også hovedfunksjonene i en multifunksjons maskin, hehe.) Fax er heller ikke nødvendig.

Jeg hører at HP har gode skrivere.

Takker på forhånd for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Er selv på jakt etter ny skriver, ikke lett å bestemme seg :hmm::hmm:

Men etter mye kikking rundt på forumet her har jeg begynt å helle mot Canon sin Ip4000. Ser ut til å være en bra allrounder, dvs svært god (om ikke best) til å printe foto, pluss rask og funksjonell. Vunnet en del tester etc.

Men hvorfor vil du ha scanner inkludert i printeren? Er det ikke best å kjøpe separat scanner?

Lenke til kommentar

Kan ikke anbefale deg noen konkrete, men av de multi skriverne jeg har testa, synes jeg scanne delen har vært helt ok. Så hvis du skal bruke den til vanlig enklel scanning og ikke i profosjonell sammenheng skal de holde lenge.

Har kun testa noen hp multi, så hvis du leter etter noen i 1500-2000 klassen så regner jeg med at du får noe brukbart.

Lenke til kommentar

Sitter med en HP officejet 6110 All-in-one på kontoret..

Husker ikke hva den kostet, men ikke alt for mye.. Egentlig utelukkende negative ting å si om denne multifunksjons-skiten.

Skriver grusomt treigt. Vanlig tekst er helt ok, men skal du ha med noe som ligner på grafikk/rare figurer etc, rekker du både en kaffe og en snus før den er ferdig.

Blekkpatronene er så innst inni helvete små.. regner med hp bare fyller de opp halvveis også..

Scanner funker vel ok, ingenting mot en ordentlig scanner, men helt grei til å få inn tekst, bilder i relativt lav oppløsning etc.

Kopi-funksjonen er helt ok, ganske kjapp med middels kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...