Kurium Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har den siste tiden oppgradert pc'en min, og etter siste oppgradering hadde jeg nesten nok gamle deler til overs til å sette sammen en pc igjen. Pga at noen av delene viste dårlige tendenser, kjøpte jeg nytt hovedkort (MSI KT6V demo fra komplett) og en brukt HD (Seagate 40 Gb) fra en kompis. Jeg har ikke bruk for den selv, så jeg kan enten selge den eller gi den bort til noen i familen. Maskinen består av: Aopen kabinett, 3-4 år gammelt MSI KT6V hovedkort (FSB 400, AGP 8X, 10/100 LAN, 5.1 Ch audio, USB 2, S-ata) AMD XP1800+ 512 RAM (2x256 PC2100) 40 Gb HD (Seagate Barracuda 7.200) GeForce 2Ti 52X Cd-brenner Tastatur og mus (med ledning og kule) Uten skjerm Ikke noe spillmaskin, men grei nok til å komme på nett med. Hva vil være passende pris å ta for denne viss jeg skal selge den? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tusenlapp er rett pris. Finn en gammel skjerm og selg med, så får du fort mer. Fikk 3000 kroner for en omtrent lik PC (80 gig + 17" skjerm og høyttalere) så mulighetene er der absolutt Annonserte i lokalavisa, og ringte en 5-6-7 stykker. Han som kjøpte den fikk også hjelp til å montere et ISDN kort (), så det er vel ikke de helt avanserte kjøperne som satser på en slik maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå