MBrandt Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bestilte en pakke fra komplett forleden dag. Den bestod av blant annet et hovedkort av typen "MSI K8N NEO2 Platinum-54G", og twinmos pc3200 1024 dualpack ram. Jeg har en 512 pc3200, og en 256 pc3200 brikke fra før, begge av merket Twinmos. Problemet mitt nå er at når jeg setter inn alle rambrikkene, så begynner pcn å pipe. Det går helt fint så lenge jeg ikke bruker de "gamle" rambrikkene mine sammen med dualrammen. Er det fordi dualram ikke fungerer sammens med "vanlig" ram? Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Oi.....! Ble kanskje postet på feil plass. Typisk. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 dette var rart! mit abit nf7-s klarer 1dual pack512 og en 256brikke nemo-problemo Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ingen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Skal fungere fint med dual RAM den. Nå er det jo engang slik da att MSI+TwinMos ofte er trøbbel, men om Dual packen din fungerer med bare den er jo det greit. Har bygd PC til en kamerat nå, den PCen bestod av: Geil Value RAM cl 2.5, MSI K8N NEO2 hovedkort,6800LE skj.kort o.s.v Der fikk vi under innstalleringen av XP pro, feilmelding på minnet. Endret 12. februar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Er mulig at jeg misforsto deg... Joda, den fungerer fin med dual ram. Får problemer når jeg setter inn de ram brikkene jeg hadde fra før. Ønsker å bruke de "gamle" ram brikkene i tillegg, men det ser ikke ut som om de fungerer sammen. Endret 12. februar 2005 av MBrandt Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Er mulig at jeg misforsto deg...Joda, den fungerer fin med dual ram. Får problemer når jeg setter inn de ram brikkene jeg hadde fra før. Ønsker å bruke de "gamle" ram brikkene i tillegg, men det ser ikke ut som om de fungerer sammen. Du kan jo greit selge de gamle brikkene da! 1GB med RAM skulle holde for de fleste, så mitt tips er egentlig at du ikke trenger mer enn 1GB med RAM, altså Dual Packen din. Endret 12. februar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Hm.. Ja, det ser ut som om det er det jeg kommer til å gjøre ja. Skal selge gamle Hk og en rambrikke til en kamerat. Pappa skal få den andre, han trenger det sårt tror jeg. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hm.. Ja, det ser ut som om det er det jeg kommer til å gjøre ja. Skal selge gamle Hk og en rambrikke til en kamerat. Pappa skal få den andre, han trenger det sårt tror jeg. Nei, for du vil ikke kunne utnytte all rammen din uansett med det systemet der. Så at far får en brikke, og selger den andre, er ett godt valg! Lykke til. Endret 12. februar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 men den skal fungere drit bra med dual jeg vet ikke kansje det ikke var du som instalerte pc,en så du vet ikke om du fikk en feil-melding eller er det no bøgg Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 men den skal fungere drit bra med dual jeg vet ikke kansje det ikke var du som instalerte pc,en så du vet ikke om du fikk en feil-melding eller er det no bøgg Klarer ikke å la være å spørre: Hvorfor er det en lekebil vedlagt begge dine to poster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå