_LA_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Du trenger sannsynligvis en autoinstaller. Heter vel slayer evox installer elns. Husker ikke, og liker ikke autoinstallere.. Google er et fint verktøy For apps osv starter opp mirc, #xbins @ efnet Edit: Fjerna litt pga muligens i strid med rettningslinjer.. Endret 26. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 En annen ting: hvordan åpner man Xboxen? Jeg ser det er noen skruer under noen klistremerker, men hvilket skrujern skal jeg bruke? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du trenger Bit av type TorX T-20 for å åpne Boxen... T-15 til Hardisken og T-10 til hovedkortet! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kommer nok til å kjøpe en Xbox snart, og har nå funnet ut hvilken chip jeg skal ha Vær OBS som tidligere i tråden hvis du har Xbox 1.6... som du sansynligvis har vis den er nyere enn 1 år ca! Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Men jeg foreslår at du leser litt på Xbox-Scene, der står alt, hvis du bare gidder å lese litt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har fjernet alle skruene, men hvordan tar man av lokket? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Alle seks? Da er det bare å lirke av lokket, skal være ganske enkelt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Alle seks? Da er det bare å lirke av lokket, skal være ganske enkelt. SEKS? Hvor i Hel***** er alle sammen da? Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Alle seks? Da er det bare å lirke av lokket, skal være ganske enkelt. SEKS? Hvor i Hel***** er alle sammen da? Ligger under klistremerkene og sånt, føl deg frem så kjenner du de. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har bare følt meg fram til 2, hvor er resten? Kan noen gi meg en fin tegnning? (desperat) Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Edit: bedre bilde under ja, fant ikke noe i farta.. Endret 26. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Under føttene! i hjørnene! Så er det bare å snu Xboxen rundt å holde Power knappen mot magen og tak på høyre og venstre kant og ta av lokket! Endret 26. januar 2005 av H2H Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Er det veldig vanskelig å modde?, kunne trenkt en hjelpende hånd. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Det er kanskje litt smått!... men nå som du vet hva som skal til... Du kan jo øve deg på å lodde litt forsiktig... Ville ikke begynt på Xboxen... men du kan jo sende boxen til meg... jeg bor i stavanger... litt langt kanskje... Mulighet da! sikkert noen som modder i Trondheim også da! Endret 26. januar 2005 av H2H Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Når jeg lodder, skal jeg bruke loddetinn? Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Dersom du ikke vet dette, foreslår jeg at du ikke foretar modden. Regel numero uno: Hvis du ikke vet åssen du gjør, IKKE GJØR DET! Etter å ha lest denne tråden er jeg veldig redd for at resultatet er at du sitter igjen med en ødelagt XBOX - som du ikke vil få noen garanti på. Og ja; Når man lodder, bruker man loddetinn (så lenge det er snakk om elektronikk). Denne tråden bør nesten stenges for å beskytte TheWiz mot seg selv - folkens, følg med og bruk rapporter-funksjonen om dette utarter seg mer. TheWiz: dette er et MEGET velment råd! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 TheWiz: ikke hør på EC, dette greier du fint selv Lenke til kommentar
hairball Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) jo mer loddetin jo bedre, smelt gjerne noe loddetin på kretskortet her og der, dette vil gjøre at xboxen går MYE kjappere... Endret 27. januar 2005 av hairball Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jeg fikk chippen i dag, den er jo dr**t liten. Jeg vet ikke om jeg klarer det, loddepunktene på chippen er for liten snakk om 2-3 mm. Edit: jeg fikk bare to ledninger gul og grønn, er dette riktig? Skal det ikke være tre eller fire ledninger? Endret 27. januar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå