Gå til innhold

Fjernkontroll til Winamp / Pc


Anbefalte innlegg

Enig med ATWindsor, ATI Remote Wonder funker bra og koster kun 195,-

Det følger med Winamp plugin, for Winamp5 må du laste ned en oppdatert

versjon. Siden den er RF/radiobølge basert så trenger du ikke peke på PCen

for at den skal virke og radiusen er opp til 10m såfremt mottakeren ikke

er plassert for nær TV eller monitor.

 

lqpl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som har Soundblaster eller Audigy med fjernkontroll, kan denne brukes, enten ved oppsett i Creatives egen programvare, eller ved hjelp av ulike plugins som bl.a. finnes på Winamps webside. Denne og mange andre fjernkontroller, f.eks. den som følger med Pinnacles PCTV tvkort, kan også brukes til å styre Winamp og ande applikasjoner ved hjelp programmene uICE eller med tidligere nevnte Grider.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvilke netshoper fører denne ati remote'n? Har lyst på et tv-kort i nær fremtid (men er fryktelig usikker ang. hva jeg skal gå for), og da er det kanskje litt dumt å gå til innkjøp av en fjernkontroll nå...?

www.vendur.com hadde ati-remoten før ihvertfall. Personlig bruker jeg kun den, selv om det fulgte med en fjernkontroll med tv-kortet. Liker at den har mange knapper.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvilke netshoper fører denne ati remote'n? Har lyst på et tv-kort i nær fremtid (men er fryktelig usikker ang. hva jeg skal gå for), og da er det kanskje litt dumt å gå til innkjøp av en fjernkontroll nå...?

www.vendur.com hadde ati-remoten før ihvertfall. Personlig bruker jeg kun den, selv om det fulgte med en fjernkontroll med tv-kortet. Liker at den har mange knapper.

 

AtW

Nå finner jeg ikke lenger det produktet hos vendur, så kanskje noen kan hjelpe meg litt her...? Har også forstått det slik at det er flere av denne fjernkontrollen, og da er jeg selvfølgelig interessert i den nyeste i serien. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=53

 

Denne er nesten klin lik ATi sin fjernkontroll, så lik at jeg mistenker en rebadging ett sted. Hvis ikke, så vil jeg anbefale RF om du ikke sitter i rettlinje til pcen hele tiden, da virker dette som det eneste andre alternativet på vendurs sider.

 

http://www.vendur.no/catalog/product_info....&products_id=86

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

har ATI remote fjernkontrol og den funker helt genialt, du får både wimamp, mediaplayer, PowerDVD til å funke helt genialt på den. I tillegg så er rekkeviden ganske bra siden alt går over radiobølger og ikke infrarød eller blåtann. så hvis du har kobla TVn i stua til PCn på soverommet så kan du styre PCn fra stua. Eneste negative er at den er litt stor men når du ser det positive i det... så ser du alltid hvor klumpen er :D

Har hatt den i 2 år nå og bruker den stort sett hver dag.

absolutt å anbefale

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...