Jørnan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har fått min SE P910i nå og installert v-rally, men jeg finner ikke gassen! Jeg kommer ikke fremover! Hvorden gjør jeg det? Og hvordan styrer jeg? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gassen er på en av de tastene oppå mobilen når den ligger.... Styringen er helt til høyre i bilde, du må trykke på en av sidene dit du vil styre... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 magnum_h_a skrev: Gassen er på en av de tastene oppå mobilen når den ligger.... Styringen er helt til høyre i bilde, du må trykke på en av sidene dit du vil styre... ee...? Skjønte ikke helt jeg. Det er ingen taster oppå mobilen. Mener du en av tastene på siden? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jornan skrev: magnum_h_a skrev: Gassen er på en av de tastene oppå mobilen når den ligger.... Styringen er helt til høyre i bilde, du må trykke på en av sidene dit du vil styre... ee...? Skjønte ikke helt jeg. Det er ingen taster oppå mobilen. Mener du en av tastene på siden? Ja, mener tastene på siden.... når du spiller så er tastene oppå fordi du spiller med mobilen sidelengs.... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Takk. Det virket nå. Morsomt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå