Arve28 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) I windows-controllpannel-power option. Der kan du skru av Hardiskene etter 3 min? Hva er fordelene og ulempene med dette. Har 4 stk harddisker. Endret 25. januar 2005 av Arve28 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Du sparer strøm, kjekt på laptopper. Men 3 min kan vel fort bli litt lite, er bedre å sette den på en halvvtime eller noe Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har 5 disker i maskinen min, så hvis alle hadde gått samtidig så sluker de strøm og dessuten bråker de en del! Jeg tror mine står på 20 min eller en halvtime, tror ikke du skal sette de på mindre, med mindre det er en bærbar. Noen som vet om det går ut over levetiden?? Lenke til kommentar
glaserud Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Fordel: Du sparer strøm Ulemper: Harddisken bruker tid på å starte opp igjen. (Muligens også litt ekstra slitasje på motoren, men det er minimalt om i det hele tatt, vil jeg tro.) Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg tenkte mer på støyen? Hjelper dette? Hva om du jobber med PC'n. Kan 3 disker vile eller er en på så er alle på? Lenke til kommentar
glaserud Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Om det hjelper på støyen eller ikke avhenger av hvordan maskina di er satt i sammen og hva det er som bråker. Det beste og enkleste? Sett på strømsparing og se om du liker det. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hørte ingen forskjell. Men den stilleste disken stod å lastet. Kan det ha noe å si. Hører en høy vinelyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå