Anderssb Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har en cd-rom som utløserknappen er ødelagt på. Jeg har tenkt å fikse den, og i derfor lurte jeg på om laseren fortsatt er farlig å komme i øyekontakt med når den er av? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 før du rører noe i datamskinen så skal alle ledninger ut, og da sier det seg selv at den er av når pcn ikke har strøm Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Kan eg umulig tenke meg. Har demontert eit par CD-Romer og er enda i god stand. Må du uansett sjå på laseren da? Knappen ligger jo heilt framme. Leste om at laseren kan ta skade av for sterkt lys, så eg ville vært meir bekymra for den. Endret 25. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 før du rører noe i datamskinen så skal alle ledninger ut, og da sier det seg selv at den er av når pcn ikke har strøm Var ikke akkurat det jeg mente, men men... Kan eg umulig tenke meg. Har demontert eit par CD-Romer og er enda i god stand. Må du uansett sjå på laseren da? Knappen ligger jo heilt framme. Leste om at laseren kan ta skade av for sterkt lys, så eg ville vært meir bekymra for den. Ok, da går det vel greit. Takk for svar Lenke til kommentar
Timur Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja skulle gå fint, men jeg regner med at du vet at garantien går ut når du åpner cd-rom'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå