Aetius Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ikke skrytepost eller noe, men en kompis og jeg tok på lørdag turen til et ukentlig datamarked her i London, og fant der et Built By ATI Radeon 9600XT med 256 MB til 60 pund, dvs ca kr 725,- etter dagens kurs. Et ditto R9600 med 128 MB gikk for 47 pund, dvs ca kr 570,-, alt nytt og ubrukt. Bundelen var ikke noe særlig, men omtrent som lite-retail (adapter og driverdisk). Liker sånne priser! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ikke så gale priser nei, men ikke stort billigere enn her da. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Nåja. Billigste R9600XT 256Mb hos Komplett, for eksempel, er Sapphire sitt til kr 1390,-. Full retail riktignok, men likevel. EDIT: Sapphire kortet er også billigste i prisguiden, til kr 1263,- Endret 25. januar 2005 av Aetius Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Slike priser vil jeg ha. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det høres ut som en veldig "rett" pris på 9600xt i forhold til dagens konkurranse. Her er jo prisene helt hinsides på disse kortene og jeg skulle gjerne lagt webshoppene over knærne for denne praksisen. Dersom de ikke klarer å dempe prisene på et såpass svakt kort trenger de tøffere innkjøpere spør du meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det høres ut som en veldig "rett" pris på 9600xt i forhold til dagens konkurranse. Her er jo prisene helt hinsides på disse kortene og jeg skulle gjerne lagt webshoppene over knærne for denne praksisen. Dersom de ikke klarer å dempe prisene på et såpass svakt kort trenger de tøffere innkjøpere spør du meg.. *stående applaus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå