genstian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei Kan lit PHP, men jeg har et problem latt oss si at jeg har laget et login script htdocs/login.php og dette scriptet vil jeg at skal lenke til htdocs/admin/start.php og så er det slik at jeg IKKE vil det skal være mulig og skrive eks: http://localhost/admin/start.php for og komme inn ditt og jeg vil heller ikke at det skal komme i log takk for svar Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hvordan skal det finne dokumentet det skal søke/kjøre i da? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 hvis du skriver admin/start.php kommer du til "kan ikke vise siden eller noe" så du MÅ bruke login.php Lenke til kommentar
???????? Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Opprett en session på login.php, og sjekk på den andre siden at denne sessionen finnes. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 i login.php: define("inkludert","OK"); include("start.php"); i start.php: if (!defined("inkludert") die("Siden kan ikke vises!"); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå