moestue Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har akkurat kjøpt meg pc med Intel Pentium 2,4 GHz Prescott boxed versjon . Har Artic Cooling T1 kabinett for å få minimal støy . Har aldri opplevd det før, men CPU viften er det eneste jeg hører, og det er sinnsykt irriterende . Er det mulig å kun skifte ut viften? Vet ikke hvilken størrelse det er. Kan jeg evt. koble ut viften? Har trossalt passivt skjermkort og hovedkort + harddisk i kjøler. CPU viften er den eneste viften utenom de 4 "lydløse" som følger med kabinettet. Kan jeg evt. få et annet tips? Takker for svar... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis du kjøper deg en ganske heftig kjøleribbe og har minst to kabinettvifter skal det gå greit å kjøre passivt. Du kan jo også skifte ut viften, tror de er i 60x60mm-størrelse, men det er jo bare å måle. Du kan jo også kjøpe helt ny blokk+vifte. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Takk for din hjelp , men jeg lurte bare på hva som regnes som en heftig kjøleribbe? Er den som følger med prosessoren alt for dårlig? Er evt. dette et ok valg, kombinert med skikkelig kjølepasta? Takker for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå